De NPO website was helaas opnieuw weer wat gewijzigd waardoor programma’s van eerdere dagen niet meer werden geladen. Da’s nu weer gefixed in deze App versie. Verder bleek dat de adaptive/progressive instelling voor NPO streams (via Tools) niet werd opgeslagen. Die instelling maakt uit, met name voor de oudere TV’s (2010), want die ondersteunen geen adaptive streaming. Het opslaan van die instelling werkt nu dus weer.
-
Archieven
- augustus 2017
- mei 2017
- april 2017
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- november 2015
- juli 2015
- april 2015
- maart 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- juli 2014
- mei 2014
- april 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- juni 2013
- maart 2013
- februari 2013
- oktober 2012
- september 2012
- april 2012
-
Meta
werkt weer als een zonnetje, bedankt hoor !!!!
Alles werkt weer prima. Bedankt Jaco voor je in zet .
Mijn Samsung 50C7700 TV loopt nog steeds vast als ik de app installeer.
Check of je de laatste firmware versie op je TV hebt staan
Ja, de laatste firmware is aanwezig.
Ik heb zelf ook een C serie. App draait er vlekkeloos op. Mijn firmwareversie is 2013/08/01_003018
Merkwaardig…ik heb ook deze (laatste) versie van de Samsung firmware.
Zodra ik de app heb geïnstalleerd en naar internetTV ga dan blijft er linksonder een zandloper lopen. De TV reageert dan nergens meer op. Ook gaat hij dan op een gegeven moment (na enkele minuten ofzo) spontaan uit- en aan schakelen…
Het enige wat ik dan nog kan doen om de TV weer werkend te krijgen is de ethernet kabel eruit trekken en de stekker eruit en erin, vervolgens naar internetTV en de app verwijderen. Hierna werkt de TV (en InternetTV) weer normaal.
Nog ideeën?
Lastig. Wat misschien werkt is mijn App verwijderen van je TV, je TV uitzetten, weer aanzetten en mijn App opnieuw installeren
Is er iets mis met de kanalen SBS6, net5 en veronica? Deze laden namelijk niet? En wat is de beste instellen onder het tools menu? Voor de rest een TOP app!
De bronnen voor de SBS6, NET5 en Veronica programma’s zijn min of meer opgedroogd. Helaas nog geen goed alternatief gevonden.
Mark heb je het. Ook geprobeerd om na het installeren je uit te loggen alls develop en dan de app op starten
Dank voor de tip Dirk. Dit gaat inderdaad beter. Ik kan nu de app opstarten en ik krijg de lijstjes met programma’s te zien.
Als ik er 1 selecteer dan wordt hij echter niet afgespeeld; hij blijft dan staan op “Verbinden…”. Dit geldt voor alle omroepen (de NPO en ook de commerciële zenders).
Mijn internetverbinding werkt wel goed.
Een ander verschijnsel wat ik nu heb: als ik nu inlog als “develop” dan hangt mijn TV weer.
Iemand nog een idee?
Heb je de tv wel ingesteld op progressive?
?? Kun je dit instellen? Waar zit dat dan?
Dat kan je doen door eerst de app opstarten als je het lijstje ziet met programma’s dan kan je met de knop
tools van je afstandsbediening deze veranderen.
Oke deze tip heeft weer wat geholpen; dank daarvoor Dirk.
Ik kan nu de streams van NED1,2 en 3 en van NET5, SBS6 en Veronica afspelen.
De streams van RTLXL en de NPO blijven echter nog steeds op “Verbinden…” staan.
Mark als eerte werkt NPO-live tv niet op jou tv model.Wel op nieuwe modelen dus dat krijg je ook niet werkend. Ik denk dat je voor RTLXL ook weer met de tool knop op je afstandsbediening het groene veld waar rtlxl feed in staat moet veranderen naar Ipad version 2 dit doe je met de groene knop op je afstandsbediening. Heb je RTLXL ook op progressive gezet?
Hoi Dirk. Ik heb alle mogelijke combinaties van de RTLXL en de RTLXL FEED setting nu geprobeerd maar ik kan de streams van RTLXL niet afspelen. Hij blijft op “Verbinden…” staan.
Werkt dit bij jou wel en heb je ook een Samsung uit 2010?
Beste Mark ,
Ik ga dit morgen effe proberen op mijn C6740 uit 2010. Ik kijk namelijk nu met de H serie ik heb de C serie tv boven staan deze is nu niet op het internet aangesloten morgen laat ik je het weten maar op mijn H serie werkt alles prima ik gebruik de app van Jaco al heel lang met veel plezier.
Goede morgen Mark,
Ik heb het geprobeerd op mijn C6740 en inderdaad Precies het zelfde probleem. Dus ik kan je nu niet meer verder helpen dat kan Jaco alleen hij is de maker van deze app.
Dank voor al je hulp Dirk.
Nog even ter info op mijn H serie werkt RTLXL alleen op adaptive en niet op progressive dan blijft hij ook op verbinden staan de C serie speelt alleen op progressive af dus dat is denk ik de reden dat hij niet op jou c serie wil afspelen. Alleen wel raar dat het dan wel vlekkeloos bij Jaco werkt dan.
Hallo allemaal.
Het lukt mij niet om de de app te updaten naar versie 3.6.7. Na het opnieuw installeren geeft deapp nog steeds versie 3.6.6. aan. Klopt dit? Tv is UE48HU7500
Groeten,
Paul
Hallo allemaal,
Na 6 jaar eindelijk uitzendinggemist op de Samsung UE40C8700XSXNN.
Heel veel dank aan de app bouwer
Echter loop ook tegen het probleem aan dat de RTLXL op verbinden blijft hangen.
Het menu van SBS etc heel summier is.
Is/komt er een oplossing? Of staan er instellingen niet goed?
Superbedankt voor alle moeite, ik heb inmiddels de app via USB stick kunnen benaderen en gebruikt. Nu kan ik op Aruba zonder last te hebben van de IP beperking (ik mag van de NPO geen NL dingen zien zoals Jeuk etc.) toch genieten van al deze shows als het mij uitkomt op mijn Samsung UN50J5300 die ik lokaal heb aangeschaft. Het is een model voor de Zuid Amerikaanse markt.
toevoeging, als de 888 ondertitels nu ook nog te zien zijn ben ik helemaal in de wolken!
Is de server offline? Wilde de app even opnieuw installeren. Krijg de melding (ERROR_DEVELOPMENT_002) als ik probeer te syncen op: 84.24.173.103.
Update werkt weer naar 3.6.7
Eindelijk de update naar 3.6.7 gedaan. Ik kan alleen geen programma’s van SBS6 afspelen. Zijn er meer die hier last van hebben? Of mis ik een instelling?
Is de server offline?
Werken bij jullie de NPO/UZG streams nog?
Ik krijg hier sinds een ongeveer een week een heel langzame, onvolledige, pagina opbouw en geen connectie met NPO streams. Zowel op een oude 2010TV als nieuwer 2014 model.
NPO heeft weer wat wijzigingen doorgevoerd. Ik moet de App weer ff updaten
Volgens mij is de server er inderdaad uit. Zowel de NPO live streams als de gemist kanalen werken sinds een week niet meer? Als ik op google zoek op ug samsung app geeft hij trouwens ook de melding dat de site mogelijk gehackt is? Met daarbij allemaal chinese/koreaanse tekens. Onderaan dit forum staat: hacked by anonymous ghost gaza?
Hier een faq: https://codex.wordpress.org/FAQ_My_site_was_hacked
Hier hetzelfde. Site gehacked? Thumbnails worden wel geladen, er kan gezocht worden op programma’s. Maar niets wordt afgespeeld. Jammer 😩 Mis het wel.
Ja, was gehacked 🙁 maar nu weer gefixed. Heeft niets te maken met de App zelf overigens. Moet ik nog ff naar kijken
Ja, site lijkt ook gehacked, maar dat staat toch los van de werking van de Samsung App neem ik aan?
De Officile NPO app en NPO HbbTV werken wel gewoon.
Ook de RTLXL/SBS streams werken nog.
Inderdaad gehacked 🙁 Site nu weer gefixed. Werking App staat er inderdaad los van (gelukkig)
Was inderdaad gehacked, nu weer gefixed. Staat inderdaad los van werking App. Moet ik nog ff naar kijken
@Jaco: notities wijzigingen NPO. (url vervalt over een week)
Thx! Kun je ‘m nog een keer posten? Want had tot nu toe helaas geen tijd om er naar te kijken
can someone upload the standalone app files so we can try to install them on our own webservers? it looks like the downloadable files are no longer available here.
The downloadable files are still available through your TV
Zelfde probleem, site mogelijk gehackt.
niets werkt meer , oook na nieuwe installatie.
Flauw hoor wie gaat er nu zo ietts moois hackken?
Hack gelukkig weer gefixed. App staat daar los van, moet ik nog ff naar gaan kijken
Dat de uitzendingen van NPO op de app niet meer werken heeft niks met een eventuele hack van deze website te maken. Dat is gewoon NPO die weer een aantal wijzigingen heeft doorgevoerd, waardoor UGSamsungApp ook weer een update nodig heeft.
Klopt helemaal. Ik probeer komende week de App weer ff te fixen
Top! kijken er weer naar uit; Suc6
@ admin
Hoop dat je gauw tijd heb.
Groetjes
@Admin
Komt er nog een update van de APP?
Groetjes Miguel