De NPO website is weer wat gewijzigd waardoor programma’s van eerdere dagen niet meer konden worden geladen. Da’s nu weer gefixed in deze App versie. Ook de live streams moeten weer werken. Verder nog wat kleine verbeteringen doorgevoerd (met dank aan Reino Wijnsma).
-
Archieven
- augustus 2017
- mei 2017
- april 2017
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- november 2015
- juli 2015
- april 2015
- maart 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- juli 2014
- mei 2014
- april 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- juni 2013
- maart 2013
- februari 2013
- oktober 2012
- september 2012
- april 2012
-
Meta
Heb net een nieuwe samsung tv de ue43ku6000 en had jullie app op mijn oude deze werkte zo super mooi dat ik de app ook graag op de nieuwe wilde zetten maar dat gaat niet want ik kan mij niet aanmelden met develop zonder@ klopt dat?graag hoor ik van he.
GR
Top, hartelijk dank voor deze update, daar ben ik blij mee, vooral met de werkende live-streams!
Mooie app, een vraag, bij mij werkt het ophalen van de a-z lijst bij SBS niet, hij blijft dan altijd hangen bij “deel 9AB ophalen…” hebben meer mensen hier last van?
De andere gidsen doen het wel, alleen de sbs niet.
Helaas, de SBS ‘bron’ die ik gebruik lijkt niet meer goed te werken
Ik krijg de app niet op nieuwe K serie samsung. ik kom wel in developer uit en kan ip adres ook invullen maar vervolgens doet hij niks meer iemand nog bruikbare tips want ik baal al van de nieuwe tv mos de app enorm want deze werkte zonder problemen.
Via tizen kom ik in
In developer door 12345 te toetsen in app menu
Ik krijg de app niet op nieuwe serie samsung. ik kom wel in developer uit en kan ip adres ook invullen maar vervolgens doet hij niks meer iemand nog bruikbare tips want ik baal al van de nieuwe tv mos de app enorm want deze werkte zonder problemen.
Via tizen kom ik in
In developer door 12345 te toetsen in app menu
Zoeken op datum werkt helaas nog niet op mijn C series TV. Het scherm blijft leeg. Recente programma’s kan ik wel bekijken.
Gefixed in de nieuwe versie
Hoi,
Met veel plezier de app al jaren gebruikt.
na laatste up date blijft die regelmatig hangen, bij bijvoorbeeld 3 op reis.
App opnieuw geinstalleerd, nu blijft die hagen op “verbinden”.
Is er een probleem met de server of ligt het aan mij?
UE32C8700
Probeer de nieuwe versie en check (via Tools) of je NPO streams instelling op progressive staat
Perfect!
Probleem opgelost.
Goed hoor 🙂
Ik maak gebruik van de ue55d7000 2012. De app zou ik willen updaten echter met ip 84.31.144.199 geeft de tv aan dat server offline is.
Je moet wel het juiste IP# gebruiken