Versie 3.4.3 – fix voor datumprobleem rtlxl

Als je bij RTLXL via de groene knop een andere datum koos, dan kreeg je een zwart scherm. Dat is nu weer opgelost. Voor de A-Z lijst bij RTLXL en de favorietenlijst heb ik helaas nog geen tijd gevonden…

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

25 reacties op Versie 3.4.3 – fix voor datumprobleem rtlxl

  1. Marco schreef:

    Hoi,
    Ik gebruik de app al een poos naar alle tevredenheid. Wilde net de laatste update plaatsen maar het is me niet gelukt. Mijn laatste update is name;ijk al van enkele weken geleden en in de tussentijd is het IP-adres veranderd. Deze veranrdering van IP-adres (8.31.248.17) heb ik ook netjes verwerkt als “developer”, maar na syncen van de app krijg ik een netwerk error. Thuis heb ik verder geen problemene met mijn netwerk en de oude app werkt ook nog steeds prima, maar helaas lukt de update niet. Zijn er problemen met het “nieuwe” IP-adres? Of is er iets anders aan de hand?

  2. Marco schreef:

    Oeps, enkele typefouten 😉
    Ik bedoelde het nieuwe IP-adres 84.31.248.17

  3. Marco schreef:

    Het was dus de laatste “1” in de niet 17 maar 171.
    Dank je voor de snelle reactie!!

  4. Rosie schreef:

    Na invoering van het nieuwe IP-adres schakelt de televisie steeds om de 2 minuten weer aan en uit. Daarnaast werkt de internetknop op mijn afstandsbediening niet meer. Zodra ik daar op druk loopt die vast en kan ik de overige knoppen van de afstandsbediening niet meer gebruiken. Hierna begint de televisie weer aan en uit te schakelen. Ik heb trouwens een Samsung UE40C6700…

  5. Marten schreef:

    Hoi,

    Bij mij is wellicht einde verhaal:

    Ik heb een UE 40C6800USXZG

    Installeren -> ok
    Opstarten eerste keer: -> ok, ik zie een scherm Recent items. Maar daarna vast als een huis. Stekker eruit en hij start weer op
    – Loopt vast als ik op Uitz Gemist klik. Stekker eruit en hij start weer op
    – Loopt meteen vast als ik op Internet TV klik. Netwerk kabel eruit – Stekker eruit en opstarten. -> App verwijderd -> TV start weer op en vervolgens Netwerk kabel ingeplugged en zaken als NOS Journaal werken weer.

    Ook de laatste versie geeft dus problemen.
    Ik wou dat ik versie 3 nog had.

    vr gr Marten

  6. Richardpul@hotmail.com schreef:

    Bij mij hetzelfde euvel om de 2 minuten tv aan en uit. Echt balen vindt de app top

  7. Roel schreef:

    Is het misschien nog een idee om ook hier http://www.ugsamsungapp.nl/de-app-zelf-installeren/app-downloaden/ het nieuwe IP-adres te melden?

  8. Marco schreef:

    Sinds een paar weken lopen de programma’s en het geluid niet meer synchroon. Dit is vooral merkbaar bij programma’s met een reclameblok. Na het reclameblok loopt het een en ander niet meer synchroon. Na elk verder reclameblok loopt het beeld en geluid steeds meer uit de pas. Bij andere apps zoals de NPO app heb ik dit probleem niet.

    Hebben anderen hier ook last van? Is het een probleem binnen deze samsung app of heeft dit een andere oorzaak?

  9. Tom schreef:

    geluid problemen heb ik ook..

  10. Dirk schreef:

    Beste samsung led tv bezitters,
    Ik ben in het bezit van een samsung ue32c6740 en maak naast de UG app van Jaco ook gebruik van youtube maar ik krijg nu bij het opstarten van youtube de melding dat youtube per maart 2015 op houd te bestaan voor deze c serie. Ik heb met samsung gebelt of dit waar is en zij bevestigen dat dit klopt erg teleurstelend vindt ik dat betekend eigenlijk dat de tv in geruilt moet worden voor een nieuwe na 5 jaar omdat er dan toch geen vatzoenlijke app,s meer op zitten.

    • Martin schreef:

      Ik ben hier best weer boos over. Samsung trekt zich niks aan van zijn klanten.
      Ik heb met ze gechat en ze geven aan dat je via het mailformulier een klacht kunt indienen. Dus bij deze de oproep of eenieder die de Youtube app gebruikt een klacht wil intikken via het webformulier.
      http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html#
      Misschien dat ze bij voldoende klachten de app willen blijven aanbieden
      Groet Martin

      • Bram schreef:

        reactie samsung:

        Helaas kunnen we je hier niet bij helpen, het gebruik van Youtube mag volgens de wet niet meer vanaf maart 2015. Dit gebeurt geheel volgens juridische bepalingen op grond van.de termen en voorwaarden van Samsung in combinatie met de lokale wetgeving.

    • admin schreef:

      De goedkoopste/snelste oplossing is wellicht om een samsung blue ray speler aan te schaffen met de internet smartomgeving aan boord. Die heb je al voor 100 euro…

  11. Richard schreef:

    Dit is echt te triest voor woorden het magere aanbod in apps en nu youtube weer weg. Wat een slechte service van samsung zeg gewoonweg asociaal. Firmwareupdates na 2013 ook niet meer geweest

  12. Giel schreef:

    Ik heb nog steeds het probleem dat het geluid bij RTLXL vaak niet synchroon loopt. Is iets van de laatste paar weken (volgens mij sinds de streams in HD zijn). Dit is erg irritant. Het gebeurt vaak na de reclameblokken (die eruit geknipt zijn).

    Is hier iets aan te doen?

  13. erik de haes schreef:

    Is het mogelijk om vanuit het scherm met links een afspeelscherm en rechts de schermpjes met volgende of vorige afleveringen de gekozen aflevering op het volledige TV scherm af te spelen.nu spelen deze telkens af in het linker afspeelscherm en datkrijg ik niet vergroot.
    Misschien dat iemand weet hoe ik dit klaarkrijgen. Indien dit niet voorzien is in de app is de vraag of dit ineen volgende versie opgenomen kan worden.

    Alvast bedankt

Laat een reactie achter bij Giel Reactie annuleren