Versie 3.4.2 – opnieuw fix voor UitzendingGemist

Opnieuw wijzigingen op de site en dus opnieuw een nieuwe App versie…

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

18 reacties op Versie 3.4.2 – opnieuw fix voor UitzendingGemist

  1. Jos schreef:

    Staat deze nieuw versie al op de site van Peter?

  2. Mark schreef:

    Ik maak nu al enige tijd dankbaar en naar volle tevredenheid gebruik van deze App, maar sinds enkele dagen blijft deze App nu geregeld hangen op de steams. Ik heb de laatste versie van 13 november geïnstalleerd op mijn Samsung UE40F5700AW.

    Ook het bufferen duurt heel erg lang. De App blijft dan soms wel 30 sec. tot een minuut hangen op 41% en begint dan te spelen. Echter loopt deze na een aantal seconden dan vast.

    De tip om eerst een andere App op te starten verhelpt dit probleem echter niet. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

    • admin schreef:

      De beste check is of dit gedrag ook optreedt als je via je PC dezelfde streams afspeelt. Bij mij werkt de App in ieder geval zonder problemen. Ook het ‘vastloopprobleem’ treedt (in ieder geval bij mij) sinds de laatste App versie niet meer op. Het is dus ook niet meer nodig om eerst even een andere App te starten

      • Mark schreef:

        Als ik de zelfde uitzending afspeel in Firefox of IE op mijn laptop werkt dit prima. Zowel via wifi als bekabeld. Mijn Samsung TV heb ik trouwens bekabeld aangesloten op mijn router.

        Het probleem blijft zich nog steeds voordoen trouwens. Wordt er helemaal gek van 🙁

  3. TOMTOMCLUB schreef:

    De server is offline

  4. TOMTOMCLUB schreef:

    lol werk weer ip vas anders geworden thankzzz voor de app

  5. Gerard Teunis schreef:

    Downloaden via 84.31.248.171 werkt prima bij mij.
    Heb oude app verwijderd en nieuwe geinstalleerd.
    Alleen onder RTXL werkt de datum knop (groene knop) niet.
    Wil programma van een dag eerder bekijken, maar dit werkt niet.
    Wel bij de andere zenders. Blijf het een geweldige app vinden.

  6. Richard schreef:

    De datum terugzetten werkt bij ook niet jammer hoor daar ging het me juist om

  7. Karen schreef:

    Ik heb nu al een tijdje problemen met de app op Samsung UE37C6800, ook na verwijderen en opnieuw installeren. Vandaag nog weer geprobeerd en dezelfde problemen:

    – na het installeren (via het nieuwe IP-adres) duurt het openen van de app erg lang; net als ik denk dat de tv toch echt is vastgelopen, opent hij toch. En dan werkt het bekijken van één programma wel prima. Daarna nog wat kijken heb ik niet geprobeerd, want…

    – … de tv gaat daarna uit zichzelf uit en weer aanschakelen. Ik kan dan internet ook niet meer starten. Alleen als ik de LAN kabel verwijder, kan ik weer naar internet om de app te verwijderen. Daarna werkt de tv weer goed.

    Ik heb dit zo al een paar keer gedaan om toch iets via UG te kijken, maar het zou fijn zijn als het verwijderen en herinstalleren niet meer nodig was 😉

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Groet,
    Karen

Laat een reactie achter bij Karen Reactie annuleren