Opnieuw wijzigingen op de site en dus opnieuw een nieuwe App versie…
-
Archieven
- augustus 2017
- mei 2017
- april 2017
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- november 2015
- juli 2015
- april 2015
- maart 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- juli 2014
- mei 2014
- april 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- juni 2013
- maart 2013
- februari 2013
- oktober 2012
- september 2012
- april 2012
-
Meta
Staat deze nieuw versie al op de site van Peter?
Ik maak nu al enige tijd dankbaar en naar volle tevredenheid gebruik van deze App, maar sinds enkele dagen blijft deze App nu geregeld hangen op de steams. Ik heb de laatste versie van 13 november geïnstalleerd op mijn Samsung UE40F5700AW.
Ook het bufferen duurt heel erg lang. De App blijft dan soms wel 30 sec. tot een minuut hangen op 41% en begint dan te spelen. Echter loopt deze na een aantal seconden dan vast.
De tip om eerst een andere App op te starten verhelpt dit probleem echter niet. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
De beste check is of dit gedrag ook optreedt als je via je PC dezelfde streams afspeelt. Bij mij werkt de App in ieder geval zonder problemen. Ook het ‘vastloopprobleem’ treedt (in ieder geval bij mij) sinds de laatste App versie niet meer op. Het is dus ook niet meer nodig om eerst even een andere App te starten
Als ik de zelfde uitzending afspeel in Firefox of IE op mijn laptop werkt dit prima. Zowel via wifi als bekabeld. Mijn Samsung TV heb ik trouwens bekabeld aangesloten op mijn router.
Het probleem blijft zich nog steeds voordoen trouwens. Wordt er helemaal gek van 🙁
De server is offline
lol werk weer ip vas anders geworden thankzzz voor de app
Downloaden via 84.31.248.171 werkt prima bij mij.
Heb oude app verwijderd en nieuwe geinstalleerd.
Alleen onder RTXL werkt de datum knop (groene knop) niet.
Wil programma van een dag eerder bekijken, maar dit werkt niet.
Wel bij de andere zenders. Blijf het een geweldige app vinden.
Ik heb ook het probleem dat de app perfect werkt maar de groene datumknop geeft geen resultaten van vorige dagen
Is gefixed in nieuwe versie
Ik gebruik de app ook elke dag met plezier! Topapp!
Bij RTLXL werkt bij mij de datumknop ook niet.
na het selecteren van een datum in het verleden blijft het scherm zwart, er worden geen programma’s geladen.
Is gefixed in nieuwe versie
@Gerard Teunis: Bij mij werkt de groene knop bij RTLXL ook niet meer.
Is gefixed in nieuwe versie
Bedankt voor de snelle update. De knop werkt weer als tevoren.
Is gefixed in nieuwe versie
De datum terugzetten werkt bij ook niet jammer hoor daar ging het me juist om
Is gefixed in nieuwe versie
Ik heb nu al een tijdje problemen met de app op Samsung UE37C6800, ook na verwijderen en opnieuw installeren. Vandaag nog weer geprobeerd en dezelfde problemen:
– na het installeren (via het nieuwe IP-adres) duurt het openen van de app erg lang; net als ik denk dat de tv toch echt is vastgelopen, opent hij toch. En dan werkt het bekijken van één programma wel prima. Daarna nog wat kijken heb ik niet geprobeerd, want…
– … de tv gaat daarna uit zichzelf uit en weer aanschakelen. Ik kan dan internet ook niet meer starten. Alleen als ik de LAN kabel verwijder, kan ik weer naar internet om de app te verwijderen. Daarna werkt de tv weer goed.
Ik heb dit zo al een paar keer gedaan om toch iets via UG te kijken, maar het zou fijn zijn als het verwijderen en herinstalleren niet meer nodig was 😉
Alvast bedankt voor de reactie!
Groet,
Karen