Versie 3.4.0 – NPO live streams toegevoegd

Het was me al meerdere malen gevraagd en ik heb er nu dan de tijd voor gevonden. De NPO livestreams die je via de npo website kunt bekijken, kun je nu ook via mijn App op je TV scherm bekijken. Je kunt ze vinden door met de knop CHLIST door te klikken.
Helaas werken de livestreams niet op 2010 modellen. Op latere TV modellen zou het moeten werken. Laat maar ‘ns weten.

NB: verwijder eerst de oude App versie uit je TV (bv via AppManager) voordat je deze nieuwe versie synchroniseert. Het lijkt er namelijk op dat als je dit niet doet, de nieuwe versie in sommige TV’s vastloopt.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

33 reacties op Versie 3.4.0 – NPO live streams toegevoegd

  1. JP schreef:

    Loopt helaas helemaal vast op mijn UN55C8000. Recent toont 1 programma, voordat ik iets kan doen loopt de TV vast. Zelfs power off reageert niet meer.

    Jammer, voorgaande versies waren de ideale oplossing om vanuit het buitenland het NOS journaal op TV te zien.

    Hoe ga ik terug naar de versie waarvan Recent het niet deed, maar de rest wel?

    • admin schreef:

      Had ik eerst ook. Bleek dat ik was vergeten om eerst de oude versie te verwijderen, voordat ik de nieuwe versie synchroniseerde. Doe dat nog ‘ns en laat dan ff horen of het dan wel werkt

    • Marten schreef:

      Hoi,

      Ik keek zo nu en dan of er een nieuwe versie was en vandaag dus ook. Zonder de vorige te deinstalleren, want ik keek niet eerst op de website.
      Nu kom ik helemaal niet meer in Internet @TV. Dus kan ook niet meer deinstalleren. Software update -> tv gaat uit. De tv doet om de 10 minuten een restart. Ik heb de stekker er al uitgetrokken, maar niets helpt. Het is een 6000 serie van ongeveer 2010. Een van de eerste LED’s.

      Zit er een soort van Reset knop op?

      • Danny schreef:

        Dit had ik gister ook….Ik heb via usb de software (2013) opnieuw kunnen installeren, daarna werkte internet op tv wel weer. (wel heb ik de netwerkkabel eruit gehaald en er pas weer ingestopt toen ik de app had verwijderd)
        Uiteindelijk de app opnieuw geinstalleerd, maar jammergenoeg loopt de app dan vast na het opstarten. Ik wil dus heeeel graag de oude versie (met zn beperkingen) er weer opzetten, kan de vrouw in ieder geval haar series weer volgen hier in het buitenland. Help! (de app op zich is super!!)

        • Marten schreef:

          Ik heb het op dezelfde manier moeten doen. Inclusief loskoppelen van de netwerkkabel.

          Mensen willen hier nu tv kijken, dus ik wacht effe met het opnieuw installeren.

          Bedankt voor jullie aandacht 😉

          Marten

          • Raaf schreef:

            Heeft iedereen hier een netwerkkabel of ben ik de enige die de tv met wifi verbonden heb met de router?

      • Marten schreef:

        Ik denk dat mijn tv ouder is, want mijn software versie is 2011/01/06_003006.
        En ik heb regelmatig gechecked of er nieuwe softwaare was.
        Ik moet alleen de rekening van het zoeken, want ik weet echt niet meer het type nummer. Ja, een 6 serie (gebruiksaanwijzing) met een SAT ontvanger.

        Als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen, dan is de app ook weg? Dan zou ik weer van voorafaan kunne beginnen denk ik?

        Marten

      • Marten schreef:

        Ik heb een UE 40C6800USXZG
        En ik zie nu ook dat er ook vooor deze een 2013 software update is.
        Maar es installeren.

        Thanks, Marten

        • admin schreef:

          Typenummer staat achterop je TV.
          Ik heb ook een C serie en inmiddels helaas ook 1 keer gehad dat mijn App vastliep :-(.
          Stekker uit de TV getrokken, daarna werkte alles weer goed, hmm, hmm.
          Ik ga speuren of ik de oorzaak kan achterhalen dat mijn App af en toe vastloopt.
          Het lastige is, dat het in de TV simulator in de ontwikkelomgeving allemaal werkt als een zonnetje…

          • Marten schreef:

            Dank je!

            Zie boven jouw antwoord mijn model nummer. Een C6800 dus.
            Vanavond software bijwerken en nog es proberen 🙂

            gr Marten

          • Danny schreef:

            De app loopt bij mij gewoon elke keer vast zodra het opstart, zodra de eerste preview beeldjes geladen zijn kan ik niets meer doen en moet ik de stekker eruit trekken om de tv opnieuw op te starten. Ook ik heb regelmatig online de tv naar updates laten zoeken die niet werden gevonden. via de site heb ik dus gister alsnog de 2013 versie erop gezet (ik had een 2012 versie). Dit heeft het vastlopen helaas niet verholpen…. Nogmaals mocht dit niet werken kun je dan in ieder geval de “oude” versie weer beschikbaar stellen? Die werkte met wat “workarounds”…. Heeel erg bedankt alvast!

            Grtz

            Danny

          • Martin schreef:

            Ik ben er inmiddels achter dat de app bij mij niet vastloopt als ik eerst een andere app open, die weer afsluit en dan de UG app open. Ik heb een UE32C6700 met software versie 3008

        • Marten schreef:

          Mijn tv is van december 2010. Dus de live streams werken dan niet begrijp ik. Zoals aangegeven, een UE 40C6800USXZG.
          De tv heeft gisteren de hele avond probleemloos gedraaid.
          (App gedeinstalleerd).
          Verstandig om eerst even te wachten?

          Hartelijk dank voor je moeite en alvast goed weekend,

          Marten

  2. Martin schreef:

    Allereerst wil ik zeggen dat ik dit een fantastische app vind, bedankt voor alle tijd die je erin stopt.

    Ik heb nu de nieuwste versie geïnstalleerd na de oude te hebben verwijderd. Ik heb nu dat de tv soms vastloopt als ik de app net geopend heb. De tv reageert dan nergens meer op en ik moet hem dan van de stroom afhalen. Ik heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem van vastlopen blijft.

    Verder wil hij niet goed bufferen met RTLXL. Met de NPO site kan ik alles probleemloos kijken maar met RTL blijft hij haperen en bufferen. Terwijl de verbinding op zich prima is. Op de laptop en tablet kan ik wel probleemloos kijken.

    ik heb een 2010 model, de UE32C6700

    • admin schreef:

      Voor het C model heeft Samsung eind 2013 nieuwe firmware uitgebracht. Ik heb het idee dat hierin een aantal bugs in de internet@tv omgeving zijn opgelost. Heb je die laatste firmware versie al geïnstalleerd? Kun je downloaden van samsung.nl onder service. Zou goed kunnen dat het ‘vastloopprobleem’ dan is opgelost

      • Martin schreef:

        Ik heb op mijn tv opnemen en timeshift aangezet via de hotel mode hack. Als ik de nieuwste firmware installeer ben ik dat weer kwijt. Dat heeft Samsung dichtgetimmerd in de laatste updates. Ze lezen ook mee op het Samygo forum helaas

  3. Roel schreef:

    Op mijn UE46D8000 werkt de update prima! Ik ben nog geen bugs tegengekomen. Ook de NPO themakanalen werken perfect. Een geweldige toevoeging dus!

    • monica schreef:

      Hallo Roel

      Ik heb dezelfde d versie smart tv.
      Alles doet het behalve de live streams van npo blijft op verbinden staan.
      Heb jij een oplossing?

  4. Tom schreef:

    werkt prima hier..
    Dank je wel voor deze update!

  5. Herbert schreef:

    Dank je wel !!!!!

  6. Danny schreef:

    Ook hier grote problemen….geïnstalleerd op de beschreven manier maar helaas loopt de app ook bij mij vast; model EU40C6740…. Ook ik zou graag terug willen naar de vorige versie als dat mogelijk is, is die mogelijkheid er?

  7. alex schreef:

    Hi, de app werkt niet. Ik installeer volgens de beschrijving. Ik zie een hangend beeld met de melding.
    Toepassing synchroniseren voor gebruiker.
    De volgende nieuwe service wordautomatich geinstalleerd. (1/1
    UitzendingGemist

    De balk blijft wit en hij staat vast.

    Samsung modelcode:HT-E5200Series_ZF
    Softwareversie:HTB-E5500WWB-1021.0

  8. ronald schreef:

    Beste Jaco,
    Ik heb een tv uit 2010 (UE32C6800US). Inderdaad doen de live streams van de NPO het niet dus je aanwijzingen kloppen. Jammer, ik had er zo op gehoopt. Wellicht komt Samsung ooit met een upgrade. Verder doet alles het weer zoals voorheen.
    Ik geniet bijna dagelijks van het gemak van uitgesteld tv kijken met deze app.

    Ook ik heb ooit (niet bij deze update) problemen gehad met een vastlopende tv. De oplossing bleek steeds te zijn om de tv aan te zetten, zonder dat de netwerk kabel erin zit. Als ie aan staat het kabeltje er weer in en nergens meer last van.

    • Marten schreef:

      Helaas op de mijne (UE 40C6800USXZG) gaat het mis:

      Installeren -> ok
      Opstarten eerste keer: -> ok, ik zie een scherm Recent items. Maar daarna vast als een huis. Stekker eruit en hij start weer op
      – Loopt vast als ik op Uitz Gemist klik. Stekker eruit en hij start weer op
      – Loopt meteen vast als ik op Internet TV klik. Netwerk kabel eruit – Stekker eruit en opstarten. -> App verwijderd -> TV start weer op en vervolgens Netwerk kabel ingeplugged en zaken als NOS Journaal werken weer.

      Het lijkt erop dat de app iets zoekt op het internet en dat niet kan vinden of dat het te lang duurt. En dat dit proces de tv in de weg zit en andere functies dus niet beschikbaar zijn (vastlopen).

      Ik heb trouwens wel steeds een aantal minuten gewacht met herstarten.

      Hoop dat dit een beetje helpt.

      Gr. Marten

  9. Ron schreef:

    Gtst kunnen we helemaal niet meer terugkijken. Ligt dit aan de nieuwe app?

  10. Corné schreef:

    Op mijn UE40C8700 loopt de nieuwe app ook vast.
    Oude app eerst verwijderd, laatste 2013 samsung firmware geïnstalleerd en nieuwe app geïnstalleerd.
    App starten en het toestel zit vast.
    App helaas maar weer verwijderd.
    Ik kijk ontzettend uit naar een oplossing.

    Groeten,

    Corné

  11. Giel schreef:

    Ook hier geen GTST meer in de app. Dit is zo wat het enige programma wat we terug kijken (de officiële RTLXL-app heeft namelijk ook geen GTST, ivm rechten).

    Kan dit aub opgelost worden?
    Veel dank!

  12. Ron schreef:

    Bij ons werkt het nu weer wel

  13. Giel schreef:

    Hier nu ook weer GTST in de lijst 🙂
    Toch vreemd dat hij een week onzichtbaar is geweest!

  14. Pluut schreef:

    De livestreams deden het enkele dagen, maar sinds kort niet meer. De app probeert wel verbinding te maken maar dat lukt niet. Misschien zijn de adressen gewijzigd. Hopelijk komt er een update hiervoor. Ik heb een Samsung toestel model 2013.

Geef een reactie