Versie 3.3.0 – UitzendingGemist werkt weer

Ik heb jullie geduld op de proef gesteld, maar hier is ‘ie dan, een nieuwe versie van mijn App die de UitzendingGemist programma’s weer ophaalt en afspeelt. Ook zoeken werkt weer.

Wel een paar kanttekeningen:

– mijn App leest de npo website uit. Op deze website staan veel zogenaamde ‘webonly’ programma’s. Mijn App filtert deze programma’s uit (het zijn vaak korte fragmenten), maar dit uitfilteren verloopt nog niet optimaal, zodat je op het scherm wat ‘gehussel’ ziet bij het opvragen van programma’s

– Samsung TV modellen van 2010 kunnen zogenaamde mp4 videobestanden niet afspelen. Deze bestanden zitten helaas regelmatig tussen de bestanden die de App ophaalt. Mijn App filtert voor de 2010 modellen hier nog niet op. TV model 2010 bezitters kunnen er daarom tegenaan lopen dat een programma niet afspeelt (je klikt op een programmaplaatje en er gebeurt dan niets)

– Rob Ceelen heeft ondertussen een uitbreiding gemaakt voor mijn App met een favorietenlijst. Moet ik nog naar kijken of ik dit wel/niet toevoeg aan mijn App

Nou, laat maar weer weten of deze App-versie goed bij jullie goed werkt.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

10 reacties op Versie 3.3.0 – UitzendingGemist werkt weer

  1. Raaf schreef:

    Hallo Jacco,

    Ik heb de nieuwe app gedownload en zo te zien werkt het goed. Morgen even beter uittesten. Bedankt voor het plaatsen.

    Raaf

  2. larbi schreef:

    app doet het nu prima behalve SBS6;net 5 en Veronica niet oplaadt en ook niet afspeelt. graag advies hoe dit te verhelpen

    • admin schreef:

      Kan te maken hebben met het tijdstip van de dag (nog geen content van die dag). Geeft ie nu nog steeds geen programma’s voor SBS6 etc.?

      • larbi schreef:

        Helaas blijft het bij een hand vol maar geen enkel kan geopend worden. Blijft oneindig op verbinden. Dit terwijl RTL en NL zenders prima werken.

  3. Jeroen schreef:

    Als eerste wil ik de ontwikkelaar wederom bedanken voor zijn inspanning!

    De app draait bij mij prima (Samsung UE32C6700US). Dit geldt in ieder geval voor NPO1, 2 en 3 (andere zenders nog niet bekeken).
    Wat mij wel opviel is dat direct na installatie het Recent scherm alleen gevuld werd met de default thunbnail (wit met geel). De default thumbnails vulden het Recent scherm, maar werden vervolgens weer een voor een weggehaald (zwart scherm). Dit ging eindeloos door (loop?). Gek genoeg was dit probleem de volgende dag (vandaag) verdwenen! Initialisatie issue?
    Wat verder opviel is dat zoeken op datum alleen tot het jaar 1970 kon. Ook dit probleem was de volgende dag verdwenen.
    Wellicht helpt deze feedback om de app beter te maken.

    Met vriendelijke groet, Jeroen

    • admin schreef:

      Het loopen heeft te maken met het 1970 probleem en dat had weer te maken met de Samsung storing (die blijkbaar is opgelost? bij mij nog niet trouwens :-(). Bij opstarten van de internet@tv omgeving in de TV wordt deze geinitialiseerd via een aanroep naar Samsung services op/via internet. Het recent scherm zal ik ombouwen naar ‘nieuw’ zoals dat op de npo site staat (met dank aan Rob).

  4. Stijn schreef:

    Beste Jacco,

    Na installatie van de nieuwe versie start mijn televisie (ue32c6700) om de 4:30 min steeds opnieuw op. Ik kan de app niet deïnstalleren want hij blijft hangen bij opstarten van internet@tv. Factory reset en alle kabels eruit halen helpt niet. Bij de vorige versie van de app had ik hetzelfde probleem maar toen kon ik dmv factory reset het probleem wel verhelpen.

    Wat kan hier aan de hand zijn? Hebben meer mensen deze problemen?

    Alvast bedankt!

  5. marco schreef:

    Ook vanuit België alle dank voor deze super App.
    Één puntje bij ons werkt SBS 6 ook niet zoals bij sommige schijnbaar ook het geval is.
    Maar verder doet alles het prima !

  6. Jeroen schreef:

    @Steijn: Ik heb hetzelfde probleem (steeds herstarten TV) als ik een nieuwe versie van de app heb opgehaald. Wat ik doe is de netwerkkabel/wifi dongle eruit halen en het synchronisatie IP adres op 0.0.0.0 zetten. Het lijkt een bug in de Samsung software.

Laat een reactie achter bij admin Reactie annuleren