Versie 3.2.4 – alle zenders werken weer en App kan weer worden gedownload

De downloadserver voor mijn App is weer in de lucht onder een ander IP-adres: 84.31.144.199 (met veel dank aan Peter). Als je de update van mijn App wilt downloaden, let er dan op dat je het server IP-adres in je TV opnieuw instelt op de goede waarde.

Zowel de UitzendingGemist zenders (werkten niet meer op de nieuwere TV’s) als de commerciële zenders (werkten niet meer door een url verandering) kunnen via de App weer worden teruggekeken. Alleen de A-Z lijst voor SBS6 etc. werkt nog niet goed, ga ik nog naar kijken.

Getest in de testomgeving en op mijn eigen Samsung SmartTV.

Laat weten of het bij jullie ook weer werkt!

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

25 reacties op Versie 3.2.4 – alle zenders werken weer en App kan weer worden gedownload

  1. Marco schreef:

    Net geupdate via het nieuwe IP-adres en alles schijnt te werken!!
    Gelukkig heb je de tijd gevonden voor deze belangrijke update.
    Kleine donatie is geregeld 😉

  2. Rob schreef:

    Hallo,

    Zojuist geïnstalleerd op een ue40c6700. Tv crasht nu bij opstarten van internet@tv. Graag advies wat te doen.

    Groet
    Rob

  3. Rob schreef:

    Na wat Googlen is het probleem verholpen. Stappen: tv uit – netwerk kabel eruit – tv aan – app verwijderen – tv uit – netwerk kabel er weer in – app opnieuw installeren.

    Groet,
    Rob

  4. Walla schreef:

    Bij mij werkt de A-Z functie van RTL nog niet 🙁

  5. Jan schreef:

    Bij mij werkt de a-z functie ook nog niet goed. Via de ‘normale’ overzicht van uitzendingen kan ik alles terug kijken. Via de a-z functie blijft er verbinden staan. Voor de rest zeer mooie en goed werkende app. Sinds vandaag voor het eerst in gebruik en ben heel erg onder de indruk. Miss nog een tip om de app een facelift te geven zodat hij wat beter past bij de smarttvs en de apps van tegenwoordig. Donatie komt er aan

  6. Steven schreef:

    Wanneer ik een programma uitkies via A-Z bij RTL, blijft het programma eindeloos op ‘Verbinden’ staan. Ook het zoeken op datum werkt nog niet. Hopelijk komt er snel een oplossing want het is een hele goed app!

  7. DE schreef:

    Hartelijk dank voor de update!

  8. Aad schreef:

    Ook bij mij liep de tv vast bij het opstarten van internet@tv. De bovenstaande stappen uitgevoerd (tv uit – netwerk kabel eruit – tv aan – app verwijderen – tv uit – netwerk kabel er weer in – app opnieuw installeren) en alles liep weer als een zonnetje. Bedankt

  9. Tuura schreef:

    Hartelijk bedankt, maar kunnen we de app ook als zip file downloaden? Ik wil het graag samen met andere widgets installeren via mijn pc.

  10. larbi schreef:

    RT5; SBS6; Veronica
    Werkt helemaal niet en RTL4 alleen de pagina van de dag tevoren.

    Wat te doen?

  11. Rob schreef:

    Met dank aan mijn naamgenoot Rob kon ik het vastlopen van mijn tv na het updaten vrij snel verhelpen. Misschien is het beter on voortaan bij een update altijd eerst de oude versie te verwijderen en na het installeren van de nieuwe versie eerst uit je developaccount te loggen en dan pas wat ermee gaan doen.

  12. Tom schreef:

    Dank je wel.. hij werkt weer helemaal prima

  13. Gerjan schreef:

    Super gedaan, op mijn ue32f6400 werkt het nu weer als vanouds.. Donatie waard!

  14. Karen schreef:

    toppie! dank!

  15. wouter schreef:

    Bij mij op de le40c750r2 heeft de app het 2 keer gedaan na ongeveer 4 min start hij pas daarna werkt alles gewoon goed. Maar na dat de tv uit is gezet viel de tv random uit en internet deed het toen helemaal niet meer.App verwijderd en mijn internet en tv deden het daarna weer goed.Heb de app nu niet meer.

  16. chay schreef:

    Beste allemaal kan iemand mijn helpen ik heb pas een nieuwe smart tv. Ik wil graag rtl xl erop maar dat lukt me niet .. kan iemand mijn stap voor stap uitleggen wat ik moet doen alvast bedankt

  17. Brian Amesz schreef:

    net deze versie geinstalleerd op een F8000 met evolution kit 2014. Was even zoeken maar het werkt i.i.g is verwijderd dus gewoon inloggen via menu > develop , dan een icoon aanklikken dmv IP adress invullen en dan APP Sync … werkte gelijk bij mij i.ig.

Laat een reactie achter bij chay Reactie annuleren