Een wijziging op de uitzendinggemist website zorgde ervoor dat mijn App de programma’s van Ned 1, 2 en 3 op de 2011 modellen (D serie) niet meer afspeelde. Da´s met deze versie gefixed.
Voor de liefhebbers: uitzendinggemist had een wijziging doorgevoerd die zorgde voor een redirect van de streams url’s. De implementatie van een synchrone javascript XMLHttpRequest call in de Samsung 2011 modellen blijkt krakkemikkig; de redirect wordt niet goed verwerkt. Na wijziging naar een asynchrone call werkt het gelukkig wel weer.
Tot slot eveneens voor de liefhebbers: via de Tools knop kun je zowel voor RTLXL als voor UG kiezen voor progressive of adaptive streaming.
-
Archieven
- augustus 2017
- mei 2017
- april 2017
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- november 2015
- juli 2015
- april 2015
- maart 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- juli 2014
- mei 2014
- april 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- juni 2013
- maart 2013
- februari 2013
- oktober 2012
- september 2012
- april 2012
-
Meta
Geweldig! Alles werkt weer perfect! Bedankt voor de snelle update/support.
Helemaal top!!
Bedankt!!
Maar bij mij werkt nu A-Z niet meer. Ik krijg nog wel het alfabetische ovezicht, maar als ik een programma selecteer dan krijg ik een zwart scherm met alleen en wit kader en wat tekst, meer niet.
Inmiddels is het me wel gelukt om een paar dingen te bekijken, ook van A-Z, maar als het programma is afgelopen kan ik geen ander meer kiezen: ik moet dan weer opnieuw A-Z in voordat ik weer iets kan bekijken. Vroeger was dat geen probleem, dus helemaal in orde is het niet.
Ik ga de fix teste vandaag op de 8000 hd 2011 als u niets hoort is het oke anders laat ik het even weten
Alvast voor de fix
Thnx. Alles werkt weer
Heb sinds de update het probleem dat ik binnen UG, nadat ik 1 programma heb gekeken, geen ander programma meer kan starten . RTL werkt nog wel. Ik moet de pagina opnieuw laden voordat ik een nieuw programma kan starten. Is er een oplossing beschikbaar?
Ik heb hetzelfde als Bas.
Een aantal maanden terug heb ik de app moeiteloos gedownload. Sinds een maand of twee functioneert hij niet meer naar behoren. Ik heb zojuist de app verwijderd, om ‘m opnieuw te installeren, maar het lukt niet…
Na de gebruikers-id te voorzien van de naam ‘develop’ komt ‘ontwikkeling’ niet in beeld, waardoor ik ook niet het IP-adres kan invoeren. Hoe nu verder?
Het is inmiddels gelukt. Nog ontzettend bedankt voor de app? Ben je nog bezig met het maken van nieuwe apps? Google bijvoorbeeld…
Lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve admin,
Met twee rondbanjerende jongens van anderhalf en een meid van 5 hoop ik dat je mij een gigantisch groot plezier wilt doen.
Eerder vroeg ik of je de live-streams van NPO kon verzamelen in een pagina; de zogenaamde thema kanalen. Je reageerde dat dat niet echt moeilijk zou moeten zijn.
Nu probeer ik via de site van Zappelin de stream te draaien, maar ik krijg een fout melding: Er is iets fout gegaan bij het laden van de NPO Player (missing setup).
Na Googlen heb ik nog geen oplossing gevonden. Daarom hoop ik dat jij mij meer rust kan gaan geven zodat die koters lekker TV kunnen kijken.
Verder een idee om je bestand geweldige app uit te breiden. Zou je de optie kunnen toevoegen om het volgende of eerdere programma te starten? Zo kan ik bijvoorbeeld het eerste programma van RTLXL voor de kinderen starten. Als dat programma afgelopen is, start de volgende (in te stellen of je van laat naar vroeg wilt of andersom zou helemaal awesome zijn).
Ik wens jou en je familie, alle lezers en geïnteresseerden en fijne kerst toe en hoop dat iedereen een goed uiteinde heeft en een TV rijk 2014.
Wat betreft dat ‘lieve’ hoop ik dat je een vrouw bent. Anders trek ik wel een keer een jurk aan 😀 Dan zou ik je kussen, want je app is echt geweldig en ik hoop dat je het blijft ondersteunen.
beste Jacco,
Om mee te beginnen, dit is een Superapp! Zeker voor ons, we gebruiken deze app vrijwel dagelijks omdat we voor een paar jaar in het buitenland wonen. Sinds de laatste tijd hebben we echter heel veel last van haperende uitzendingen….De verbinding lijkt gewoon goed te zijn. Op de website van uitzending gemist heb ik iets gelezen dat dit mogelijk kan gebeuren als je in het buitenland zit. Je kan echter ook een vinkje aanzetten die ervoor zorgt dat er gebuffert wordt. Kan dit ook “ingebouwd” worden in de app? Ook hebben we nooit sbs6 kunnen kijken in de app…..heeft dit ook met het “buitenland” te maken?
Ik ben benieuwd of je hier een reactie op kunt geven?
Alvast bedankt, Danny
Wat je zou kunnen proberen is om in mijn App via Tools voor UG streamformat adaptive te kiezen i.p.v. progressive (de default instelling). Adaptive streaming werkt echter alleen op TV’s vanaf 2011. Na wijziging van de instelling, moet je de programmalijst opnieuw laden, bv via de rode Recent knop
Via deze weg een vraag, misschien is hij al vaker gesteld maar doe het toch even.
Mijn zus heeft sinds een Samsung smart tv, hier staat natuurlijk de uitzending gemist app op.Hier kunnen we uitzendingen van de afgelopen dagen terug vinden, maar alleen tot een week terug. Ook kan ik de zoekfunctie niet vinden. Hoe werkt dit ? Zou graag oudere uitzendingen terug zien.