Versie 3.2.0 – uitzendinggemist werkt weer 100%

Na enkele tussenversies vanwege tijdgebrek, hier versie 3.2.0 waarin uitzendinggemist weer helemaal werkt! Onder Recent en voor de dagen van de afgelopen week kun je nu ook weer de late programma’s terugkijken. Verder werkt de A-Z lijst weer helemaal, je kunt nu ook weer de programma’s uit die lijst terugkijken.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

50 reacties op Versie 3.2.0 – uitzendinggemist werkt weer 100%

  1. John schreef:

    Hallo,
    ik heb zojuist versie 2.0 geinstalleerd op mijn samsung ES8000

    Het ziet er goed uit maar,
    als ik RTLX selecteer met recent of een andere keuze komen er geen beelden in het venster.
    Als ik op programmanaam Live4you selecteer komen er geen beelden maar als ik dan op ok druk wordt de laatste uitzending toch gestart.

    Verder lijkt alles goed te gaan !

    Dus alleen RTLXL geen beeldjes van de uitzexndingen.

    Gr John

    • admin schreef:

      Ja, klopt, de site die ik raadpleeg voor de “Recent” feed (rtl.ksya.net/) ligt er uit, vandaar. De rest van de knoppen geeft wel info

      • John schreef:

        Hallo,
        ja het lijkt nu dat er weer opgehaald wordt, er is echter nog een probleem de datums die bij de opgehaalde gegevens van alleen RTLX staan, liggen in de toekomst of zijn een jaar oud.
        Ik wilde een plaatje er van uploaden maar dat kan niet schijnbaar.
        Laat even weten hoe ik dat plaatje kan uploaden.

        John

  2. Robert schreef:

    Rtl xl doet het niet.

  3. tomtomclub schreef:

    yes dank je ik neem hem weer van je

  4. pascal karreman schreef:

    ik zou deze mooie app ook willen instaleren op mijn samsung es8000 met evolution-kit maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen

    mvg,

    pascal

    • John schreef:

      Pascal dat gaat als volgt,
      Start de smart hub vanaf je afstandbediening.
      Druk op tools op de afstandbediening.
      Kies aanmelden.
      Ga met pijl omhoog tot samsung-account oplicht.
      Als er in het vak naast samsung-account develop staat dan ga je met pijl omlaag naar aanmelden en druk je op ok, als er geen develop staat dan ga je met pijl naar rechts tot dat het driehoekje op licht en dan druk je op ok, kies daar develop endruk op ok en ga vervolgens omlaag naar aanmeldenen druk op ok.
      Druk nu weer op tools en ga naar instellingen en druk ok en ga naar ontwikkeling.
      Druk op ok en kies server-ip instellen en druk op ok
      Vul daar in 145 099 143 137 druk daar na op de toets return.
      Ga nu naar toepassing synchroniseren voor gebruiker en druk op ok
      De app wordt nu geinstalleerd als hij klaar is op ok drukken en je hebt hem.

      Succes er mee als het lukt weer even een berichtje plaatsen.

      • pascal schreef:

        John,

        ik aan naar de smart hub maar ik kan dan niet op de smart hub drukken kom ik in de mooie nieuwe smart hub maar ik kan dan op het knopje tools drukken maar er gebeurd dan helemaal niets

        Mvg,

        Pascal

        • John schreef:

          Hallo Pascal,
          als er niets gebeurt als je op tools drukt dan zou ik de leverancier raadplegen of samsung service bellen.
          Ook kan je proberen om de smarthub bij tewerken of te resetten.

          Gr John

  5. Tien schreef:

    Het werkt weer op mijn EUC8700, enorm bedankt, vooral voor A-Z

  6. Ronald schreef:

    Jaco, op je vorige website (op wordpress.com) had je een plugin waarmee ik mijn mail adres kon aanmelden zodat ik een berichtje kreeg als je een nieuw bericht hebt geplaatst. Kun je die ook weer op deze nieuwe site zetten ? Dan weet ik direct dat er een update is zodat ik niks hoef te missen.
    Ronald

  7. Martijn schreef:

    Werkt weer als een zonnetje! Bedankt voor de update!

  8. Leo schreef:

    Ik wil graag de nieuwe release instaleren maar lijkt er op dat de server 145.99.143.137 momenteel niet bereikbaar is.

  9. Manolo schreef:

    Ook ik heb de update gedaan en alles werkt weer als een zonnetje!

    Enorm blij mee. Bedankt!

    Mvg,

    Manolo

  10. marc schreef:

    met v3.2.0 werkt alles weer perfect!
    thnx

  11. anouk schreef:

    Hoi,
    Ik heb ook een update gedaan.
    Maar als ik een programma selecteer blijft hij op verbinden staan.

  12. Eric schreef:

    Kan de Voice niet meer vinden..

  13. danny schreef:

    Na de update hier ook hetzelfde probleem…”verbinden” blijft staan bij het afspelen van RTL programma’s.. Help!?

  14. Ruud schreef:

    Geinstalleerd en ziet er supergoed uit.
    Kies een programma en .. hangt na 5 sec.
    Alles geprobeerd, instellingen firmware,reset opnieuw installeren, niets lukt.
    Hij hangt steeds als het programma is gestart na 5 sec.

    Help

  15. Cécile schreef:

    App werkt weer goed, heel erg bedankt. Alleen van bijv. 11 oktober kan ik nog steeds geen late programma’s vinden.

    • admin schreef:

      Ja, zit ‘m in de uitzendinggemist site. Moet je via de site van uitzendinggemist ‘ns de uitzendingen van alleen 11 oktober opvragen (http://www.uitzendinggemist.nl/zoek?datum=2013-10-11), krijg je hetzelfde. Als iemand een betere aanroep weet om alle uitzendingen van een bepaalde dag op te halen, laat ff weten

      • Cécile schreef:

        Dat klopt. Ik bedoelde eigenlijk 11 november, maar daar treedt hetzelfde probleem op. Ik ben op zoek naar NCRV Document, maar kan deze via A-Z ook niet vinden. Via de site wel. Het gaat om deel 1 van”veelbelovend”. Het tweede deel van 18 november kan ik wel op datum in de app vinden, maar ook niet via A-Z.

        • admin schreef:

          Probeer via A-Z te zoeken via zoekterm en zoeken op server

          • Cécile schreef:

            Ook daarbij geen resultaat. Helaas, maar toch bedankt voor de reacties.

          • admin schreef:

            Da’s gek. Als ik via de A-Z lijst ‘loop’ naar NCRV document en ik druk dan op de blauwe knop (dus zoeken op server) en ik kies dan de eerste uit de lijst die komt, dan kan ik deel 1 van veelbelovend (over Gidsy) kiezen…

          • Cécile schreef:

            Dat is zeker vreemd. Maar nu heb ik een veel groter probleem. De programma’s die wel getoond worden, kan ik niet meer afspelen. Er gebeurt gewoon niks! Ons type is UE40D6500VS. Ik hoop dat jij het probleem kunt verhelpen.

          • Cécile schreef:

            Het gaat alleen mis bij NL123.

          • admin schreef:

            Probleem gevonden en gefixed. Ik hoop vanavond een nieuwe versie voor je neer te zetten…

  16. Ruud schreef:

    Geen reactie op mijn bericht van 19/11, er zal wel geen oplossing zijn.
    Doneer ik ook maar niet.

  17. beuk schreef:

    Het is gelukt.

    Bij de BD-C6900 met Internet-TV moet je eerst een account maken bij instellingen, dan komt er inloggen bij facebook of picasa, ga je terug, dan zegt ie dat je account is verwijderd (onzin). Daarna ben je wel ingelogd maar.. geen menuoptie!

    Als je naar het begin scherm gaat van internet tv kun je “Aanmelden”kiezen (rode knop met A erop). Daarna pas verscheen de naam “develop” en een poppetje links onder.
    Ga je weer naar de instellingen knop links dan is er de menu optie ineens WEL.
    En daarna was het gewoon doen wat er eerder gezegd is. Werkt feilloos!!!

    Zou je ook een app kunnen maken die een ISO file (van een dvd of BD) kan mounten zodat de speler denkt dat er een disc in is gedaan? Dat zou mooi zijn 😉

    Bedankt voor de mooie app!

  18. Maarten schreef:

    Sinds gisteren werkt de app niet meer. Daarvoor was het prima. Maar nu gebeurt er simpelweg niks wanneer ik op ‘enter’ druk na een programma geselekteerd te hebben met de pijltjestoetsen. Ik heb de app opnieuw geinstalleerd, de TV uit en aan gezet, maar niks werkt. Erg jammer. Mijn TV is een Samsung PS51D6900 plasma uit
    2011.

  19. Maarten schreef:

    Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder, en het werkt nog steeds niet. Ik heb de ‘smart hub’ gereset, alles opnieuw ingevoerd en de app opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt allemaal niet. BBB iPlayer werkt wel. Ik hoop maar dat weer een keer gaat werken, want we missen het wel.

    • admin schreef:

      Hmm, lastig. Bij werkt ‘ie vlekkeloos (C serie), is moeilijk oplossen dan. Kan jouw tv andere content wel zonder problemen van internet halen?

      • Maarten schreef:

        Ja, BBC iPlayer werkt zonder problemen en speelt gewoon programmas af. Alles werkt verder normaal, zelfs de Uitzending Gemist app laat gewoon de laatste programmas zien, van vandaag, ook in A-Z maar er gebeurt gewoon niks wanneer ik ze wil afspelen.

  20. Aldert schreef:

    Ik heb hetzelfde bij NL 123. Na het selecteren van het programma, gebeurt er verder niets. Ik heb de D serie. Uit mijn hoofd D7000.

  21. Karen schreef:

    Hoi,
    ik gebruik de app slechts zelden en constateerde gister na zeker meer dan een half jaar dat hij het niet deed. Heb hem daarna via instellingen geupdate en hij werkte. Maar vandaag weer niet. Hij laadt wel wat afbeeldingen, maar als ik naar een andere datum wil gaan, reageert hij niet. Kan de a-z lijst wel openen en naar een programma gaan, maar kan dat niet naar een aflevering, ik zie weinig meer dan wat lege kaders en een beetje tekst.
    Enig idee?

    Groet,
    Karen

Laat een reactie achter bij tomtomclub Reactie annuleren