UitzendingGemist website gewijzigd – begin oktober App update

Mijn App leest de uitzendinggemist website uit om de lijst met Nederland 1, 2 en 3 programma’s te vullen. Helaas is de uitzendinggemist website geheel veranderd, waardoor de lijst op dit moment niet meer wordt gevuld. Afspelen via de A-Z lijst lukt nog wel. Ik ben van plan om een nieuwe versie van mijn App uit te brengen waarin de programma’s van Nederland 1, 2 en 3 weer werken.

Verder blijkt mijn App sinds de laatste wijziging op sommige TV’s vast te lopen. Ik denk dat in de nieuwe App versie te kunnen oplossen.

Begin oktober kunnen jullie een update verwachten!

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

44 reacties op UitzendingGemist website gewijzigd – begin oktober App update

  1. Dirk schreef:

    Ik wacht je update af Jaco.
    alvast bedankt

  2. Raaf schreef:

    Hierbij wil ik U ook bedanken voor de toekomstige update. Ik heb er veel plezier van in Helsinki.

  3. Diego Wenderosso schreef:

    Ook bij mij crashed de TV om de haverklap als de laatste versie erop heb staan. Enige remedie is factory reset, en zodra ik laatste versie erop zet opnieuw ellende.
    Ik heb een C8900.

    Is het mogelijk om de voorlaatste versie weer beschikbaar te maken (bv. als handmatige download) dan kan ik in ieder geval weer wat ?

  4. Joe Smeets schreef:

    Idem ditto vanuit Vancouver. Enorm veel plezier gehad van deze app. De NPO site is er zeker niet beter op geworden. Bedankt voor al het werk! Laten we hopen dat ze het over 3 of 6 maanden weer niet helemaal veranderen. Een standard API zou dingen wat makkelijker maken, maar dat is natuurlijk te veel gevraagd van de NPO.

  5. Corné schreef:

    Bij deze een blijk van dankbaarheid voor jouw onbaatzuchtige inzet.

    Vol verwachting …..

  6. Tom schreef:

    Het afspelen via A-Z werkt idd gelukkig nog, dus we redden ons nog prima. Mijn vrouw en ik kijken bijna nooit meer live tv, dus een update zou weer super zijn!

    Bedankt alvast.

  7. Frank schreef:

    Bedankt voor deze geweldige app en voor de ondersteuning!!!

    Ik maak er met veel plezier gebruik van!

  8. Jan schreef:

    Heel erg bedankt voor de inzet idd, van alle apps op mijn samsung tv gebruik ik alleen deze. Dat geeft wel aan dat het een waardevolle app is 😛

  9. Gert schreef:

    Bedankt voor je inzet en ik krijg wel een mail als er weer een update is.
    Gelukkig wist ik nog van de vorige keer hoe ik de nieuwste update moest verwijderen ivm vastlopen van internet tv op mijn Samsung C7700

  10. Danny schreef:

    help heb de app ge-delete maar de huidige app lijkt niet meer te benaderen via 84.31.144.199 ! is de “oude” app nog ergens te downloaden?

    Super trouwens dat je de tijd probeert te vinden om een update te maken!!

    Dank uit de VS!

  11. Alexander schreef:

    Alvast hartelijk bedankt voor de inzet voor deze geweldige app!! Meest gebruikte app voor onze nederlandse kinderen in Noorwegen, zodat ze ook wat nederlands leren van klokhuis en jeugdjournaal. Groetjes Alexander & fam

  12. Raaf schreef:

    Graag een update of er nog een nieuwe versie gaat komen. Het laatste bericht is van bijna 6 weken geleden.

  13. Raaf schreef:

    Ben ik nog de enige, die nog steeds hoopt op een update?

  14. Dirk schreef:

    Nee Raaf ik zit ook met smart te wachten op een update van Jaco. maar ik kan niet in Jaco zijn tijd kijken misschien heeft hij het wel druk.

  15. Raaf schreef:

    Hoi Dirk, Ik bedoelde, dat het zo stil is hier. Niemand schrijft meer.

  16. Dirk schreef:

    Misschien hebben ze allemaal een ander merk tv gekocht.

  17. Henk schreef:

    Inderdaad erg jammer dat het nog niet werkt. Hoop dat Jaco snel weer tijd heeft.

  18. TOMTOMCLUB schreef:

    nog nieuws,? helaas ned 1,2,3 nog zwart het is wel mogelijk te zoeken en dan afspelen
    gelukkig maar anders moet ik pow missen lol… any way we wachten geduldig af
    en ze wij echt bij met die super app

  19. ron schreef:

    Gelieve een update te plaatsen!! Het begint zo langzamerhand wel erg irritant te worden dat dit product geen updates meer krijgt en het niet werkt. Ik spreek namens ons allen op dit forum als ik zeg dat dit wel erg lang duurt!

  20. robc schreef:

    Hallo,

    Er zaten nog wat kleine bugs in de NPO aanpassingen. Deze heb ik zojuist verholpen. De download link blijft hetzelfde..

    https://drive.google.com/file/d/0ByyPSODo11jLTml0WVNNQWM1WHM/edit?usp=sharing

    Groet,
    Rob

  21. Roel schreef:

    Klinkt erg goed! Is het wellicht ook een optie om de streams van de NPO-themakanalen (zoals NPO Best en NPO Politiek) in de app te verwerken? Deze zijn hier te vinden: http://www.npo.nl/live. Misschien lukt het zelfs om de streams van NPO 1, 2 en 3 ook mee te nemen. Het zou in ieder geval een fantastische toevoeging zijn!

  22. Raaf schreef:

    Vraagje, is robc de admin of krijgen we nog een versie? Ik kijk nog op de oudere versie van admin, die niet meer 100% werkt. In de update staat, dat er begin oktober een nieuwe app uitkomt.

    • robc schreef:

      Hallo Raaf,

      Ik ben niet de admin, dat is Jaco. Ik ben alleen ook een ervaren webontwikkelaar en heb de App van Jaco aangepast. Ik heb dus de laatste versie gebruikt om NPO (NED 123) te laten werken en Favorieten in te bouwen.

      Ik heb wel contact gehad met Jaco en mijn aanpassingen ook aan hem aangeboden maar weet niet of Jaco binnenkort tijd heeft om mijn aanpassingen te beoordelen en een nieuwe versie te maken.

      Als je wilt kun je dus mijn update gebruiken, je krijgt dan zowel de laatste versie van Jaco als de aangepaste van mij.

      Groet,
      Rob

      • Raaf schreef:

        Hallo Rob,

        Bedankt voor je uitleg. Als je het er met Jaco overlegd hebt en zijn goedkeuring heeft, is alles goed. Ik heb steeds de app van Jaco gedownload en dat ging steeds goed. Nu las ik de laatste tijd steeds over reacties over jouw app en ging twijfelen. Ik wil mijn app ook wel bijwerken, maar ik las over een eigen wamp webserver (kan onveilig zijn) opstarten en ip nummer veranderen. Bij Jaco ging het vanzelf. Kan ik jouw app ook installeren zonder eigen webserver, en zo ja hoe dan.

        Raaf

    • Dirk schreef:

      Hallo raaf,
      De ug app van jaco is door robc aangepast zodat alles het weer doet ook heeft hij een extra functie er aan toegevoegd alleen moet je deze app van af een webserver op je pc downloaden naar je tv. Jaco past zijn eigen app ook nog aan en deze kan je dan via de normaale manier downloaden.

    • admin schreef:

      Er is weer een nieuwe versie van mijn App.

      • Henk schreef:

        Had de app van robc (vanaf zijn ipadres geinstalleerd) gisteren werken, vandaag nieuwe versie gedownload ( met zijn fix) en nu werkt het helaas niet meer (ue32c6800) Verkeerde data bij de programma’s, zoeken op datum start in 1970 enzo. Vervolgens app van admin geprobeerd via het “officiele” ipadres, maar die toont geen programma’s. Wie maakt mij weer blij?

  23. Jan Pieter schreef:

    Even een algemene vraag over Internet@TV: zijn er hier ook gebruikers die de volgende melding krijgen zodra de Internet knop wordt ingedrukt: “Er is een netwerkstoring opgetreden. Probeer het later nog eens.” Het opmerkelijke is dat de ingebouwde netwerk test aangeeft dat het allemaal in orde zou moeten zijn.

    Iemand?

    • robc schreef:

      Ja, heb ik ook. Er lijkt iets bij Samsung uit te liggen.

      Je kunt er wel omheen door:
      1. de UTP kabel los te trekken.
      2. Internet@TV op te starten, en even 3 sec wachten
      3. dan de UTP kabel er weer in
      4. daarna de gewenste App opstarten.

      Hopelijk is deze storing snel verholpen, dit is in het verleden overigens al vaker gebeurt.

    • Martin schreef:

      Hier ligt internet@TV er ook uit sinds afgelopen dinsdag. Ik krijg dezelfde melding als Jan Pieter. Servers van Samsung hebben weer een probleem. Ik heb met ze gechat en ze zouden er naar kijken, binnen 5 werkdagen……

  24. debbie schreef:

    I am so very grateful for this plugin, you have no idea. My mother is Dutch but lives in the US and enjoys watching all of the Dutch shows more than you can ever imagine.

    I’ve been trying to get this updated version working, but after hours of attempts last night, it still didn’t work. Perhaps someone here can give me a suggestion. Here’s what I tried:
    1) Connect to Geert’s IP and then Synch User Apps. It hangs on Sync then gives “Could not connect” error. Trying to reach Geert’s server directly via IP in a browser didn’t work either, thogh. Perhaps it is turned off?

    2) Turn on Web Sharing on my Mac, making it a webserver (with Apache), and put the files there. This should work, as you can reach the file via the browser with that ip. However, again, when trying to Sync User Apps it hangs for a long time, then gives “Could not connect” error.

    3) Entering the IP address for the old version, given int he original documentation here, does connect and “sync” app – it basically just downloads the old app again, but at least it proves that the TV is able to connect to outside IPs and download apps.

    I have no firewall turned on on my computer.

    Any ideas?

    • debbie schreef:

      Oh – one more thing. I have an older model TV and thus no Internet@TV app on it. (BTW I can also read Dutch so don’t think I’ve missed all that has been written about this so far).

      • admin schreef:

        Hoi Debbie, probeer de nieuwe versie van mijn App. Je kunt die direct door je TV laten downloaden volgens de beschrijving op deze blog. Welk type TV heb je?

  25. Rob schreef:

    Heb ook het netwerk-probleem. Ook gechat. Weten weinig, Korea is er mee bezig en ik moet maar afwachten. Zo gaat de glans er wel van af van dat eens zo grote merk …..

Geef een reactie