Nieuwe versie 3.0.1: uitzendinggemist werkt weer!

UitzendingGemist had nogal wat wijzigingen doorgevoerd, waardoor mijn App voor de Samsung Smart TV niet meer goed werkte voor de uitzendinggemist uitzendingen. Dat is nu weer verholpen met deze nieuwe versie 3.0.1; alles werkt weer perfect!

De nieuwe versie 3.0.1 is vanaf nu te downloaden via App downloaden.

Als je nog niet eerder een User App installeerde op je TV, begin dan bij Voorbereidingen.

Ik lees graag jullie reacties! En je mag natuurlijk wat doneren als je een tevreden gebruiker bent.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

28 reacties op Nieuwe versie 3.0.1: uitzendinggemist werkt weer!

  1. Herbert schreef:

    Weer helemaal top! Alles werkt weer. Dit is en blijft onze killer app 🙂

  2. Onno Bult schreef:

    Die oude app doet het anders nog prima. Enig idee waarom ik deze nieuwe installeren zou?

  3. bas schreef:

    bij mij werken ned 1 2 en 3 niet, er speelt slechts 1 seconde af, daarna bevriest het beeld.
    vanmiddag zal ik de nieuwe versie installeren en kijken of e.e.a. wel werkt.

  4. richard schreef:

    Bedankt voor de update, wij konden al enkele dagen geen sesamstraat meer opzetten voor onze kleine. Goed gedaan!

  5. bas schreef:

    de app werkt nogsteeds niet goed.
    rtl + sbs etc werkt goed, maar ned 1 2 en 3 daarvan speelt slechts 1 seconde, daarna bevriest het beeld,

    weet iemand wat te doen?

  6. bert van meerten schreef:

    De app was vlot geinstalleerd, echter bij het openen van een programma stopt het beeld na enkele seconden, het staat stil. Ik kan lang wachten, er verandert niets. De app van het journaal doet het daar in tegen goed. Dus geen verbindingsproblemen of te trage verbinding. Wie weet waar dit aan ligt en/of weet de oplossing om dit debacle op te lossen. De app is overigens erg gebruiksvriendelijk, top!

    • admin schreef:

      Geen idee, lijkt met buffering te maken te hebben, bij mij werkt ie vlekkeloos. Heb je het bij elk programma?

      • bert van meerten schreef:

        Inderdaad bij elk programma die ik wil terug kijken loopt het beeld binnen enkele seconden vast. Zoals ik al eerder schreef de originele apps, zoals journaal, films kijken en youtube geen problemen. Je begrijpt dat ik jou app graag werkend wil gebruiken, ik heb geduld hoor. Ik heb een Samsung blu-ray speler waar ik de apps mee opent en wel type BD-C5300. Deze is van de nieuwste update voorzien.

  7. dirk schreef:

    hallo bij mij werkt uitzending gemist van Nederland 1 2 en 3 niet zo goed als ver 3.0 bij mij komen enkele programma’s waaronder .we gaan nog niet naar huis en voetbal keek en kibbeling niet meer voor in de voorstelling doch wel in het abc menu ik hoop dat u er iets aan kunt doen

    • admin schreef:

      Ik gebruik voor de proghrammainformatie van de laatste week de feed die uitzendinggemist levert aan de iPad App, dus daar zullen we het mee moeten doen. Als je verder dan een week teruggaat, vraagt de App informatie op via de uitzendinggemist site

      • John schreef:

        Hallo Jaco,
        je chreef in een antwoord aan Dirk het volgende
        quote
        Ik gebruik voor de proghrammainformatie van de laatste week de feed die uitzendinggemist levert aan de iPad App, dus daar zullen we het mee moeten doen. Als je verder dan een week teruggaat, vraagt de App informatie op via de uitzendinggemist site
        unquote

        De info van de Ipad is echter niet compleet en afwijkend van het aanbod op bijv rtl xl
        zo zijn er bijv via de org uitzending gemist proramma’s niet voor komen op de lijst die de ipad laat zien .

        Maar ik zou denken dat als je op datum zoekt dat je dan de lijst krijgt die op de site van uitzending gemist staat ook al is dat binnen 1 week

        ik hoor wel wat er wel en niet mogelijk is.

        Succes , John

        • admin schreef:

          Als je zoeken op server gebruikt (via A-Z) dan kun je alle uitzendingen die op de uitzendinggemist site staan vinden/terugkijken via de App

  8. Dirk schreef:

    Hallo Jaco,
    Ik maak alle dagen dankbaar gebruik van je app alleen nu bij de 3.1 werkt de a tot z functie bij sbs6 en net5 en veronica niet meer. Rtl xl en ug werken wel goed. Als je weer eens tijd heb zou je dit weer kunnen verhelpen. Alvast bedankt.

  9. John schreef:

    Hallo,
    ook ik heb de nieuwe versie geinstalleerd maar als ik bijv naar een prog zoek op rtl4 van 6 juli kom ik tot de ontdekking dat er programma’s getoond worden met een datum van 30 juli terwijl het nu nog maar 9 juli is.
    kan er iets mis zijn in de app met een datum of zo ?

    verder ben ook ik natuurlijk wel blij met de app !!

  10. Richard schreef:

    Hi goedemorgen!

    Ik denk dat er weer wat veranderd is vandaag. De programma’s van rtl werken niet meer. Hebben meer mensen dit probleem?

    Groeten Richard

  11. Walla schreef:

    Ik heb problemen met SBS en RTL sinds de update: Ik krijg geen programma’s meer als ik ze kies van het programma menu (gele toets). Moest ik soms de app eerst verwijderen om hem dan weer te her-installeren?

  12. Johan schreef:

    Beste Jaco,

    Tegenwoordig staan op de site van de NPO 11 verschillende live streams: http://www.npo.nl/live . Is het wellicht ook mogelijk om deze in jouw app te verwerken? Dat zou weer een leuke uitbreiding zijn! 😉

    Groetjes,

    Johan

  13. Bas schreef:

    Beste Jaco,

    wij gebruiken de app om UZG in Australie te kijken. SBS & RTL lopen prima, alleen de publieke omroep is de laatste tijd slecht, als ik in de netwerk statistieken kijk dan zie ik een ‘ flipperende’ verbinding, waardoor de stream steeds stopt en weer moet laden(of bufferen?) . Ik weet niet precies hoe het werkt met deze players, maar is het mogelijk om de buffering ergens te vergroten om deze drops op te vangen? Thanks! Bas

  14. Mark schreef:

    RtlXl werkt niet meer goed meer. Het zoeken op datum geeft vreemde resultaten en het overzicht van de afleveringen van series levert een zwart scherm op.

Geef een reactie