Nieuw server IP-adres

De downloadserver voor mijn App heeft vanaf nu een ander IP-adres: 84.24.173.103.

Als je een update van mijn App wilt downloaden, let er dan dus op dat je het server IP-adres in je TV opnieuw instelt.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

52 reacties op Nieuw server IP-adres

  1. Gert schreef:

    Thanks, ik zal hem invoeren.

  2. Gert schreef:

    Heb hem ingevoerd en ook maar meteen een update gedaan, maar hij blijft hangen bij Toepassing synchroniseren voor gebruiker.
    Doe ik het verkeerd?

  3. Marcel schreef:

    Hier ook problemen. Blijft hangen in poging te updaten en als ik dat afbreek is de app helemaal verdwenen … 🙁

  4. Eltree schreef:

    Hier precies hetzelfde.
    Zeer gewaardeerde auteur van de mooie en praktische UGSamsung App.
    Graag de nieuwe server checken.
    Updaten werkt niet (start niet/loopt meteen vast) en de oude App op de TV (Samsung D6530) is hier nu ook verdwenen.
    Help,,,

  5. Joe Smeets schreef:

    Vanuit Vancouver hier ook problemen. Blijft hangen in poging to update.

  6. Gerard Teunis schreef:

    Hier is hij wel te vinden als zip file
    http://84.24.173.103/Widget/

  7. Cécile schreef:

    Balen zeg, ik ben hem nu ook kwijt door het updaten. Had ik maar niks gedaan, want RTL werkte nog wel goed. De oplossing met de USB werkt bij mij niet, want dan krijg ik geen opgeslagen bestanden, terwijl ik zeker weet dat het erop staat. Volgens mij accepteert de tv alleen foto’s, video’s of muziek. Jammer nu heb ik niks meer en kan niet meer terug naar de oude situatie.

  8. Gert schreef:

    Ik zie het al.
    In de widgetlist.xml staat nog het oude IP adres.
    Deze moet ook gewijzigd worden in 84.24.173.103.

    Je krijgt dan:

    UitzendingGemist

    Jaco Melse

    http://This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

    UitzendingGemist

    Jaco Melse

    http://http://84.24.173.103//Widget/UitzendingGemist_3.5.2_Europe_20150703.zip

    • admin schreef:

      Ja klopt, is gefixed nu (heb een beetje weinig tijd op dit moment…)

    • L.Medemblik schreef:

      Beste, ik heb via de goede link http://84.24.173.103//Widget/UitzendingGemist_3.5.2_Europe_20150703.zip de software gedownload (en unzipped!) op een fat-32 USB gezet en in de Userwidget folder en TV geplaatst maar het resultaat is dat mijn internet@TV nu helemaal niet meer opstart. Het zou jullie (admin en jij) sieren indien je deze applicatie goed beschikbaar kunst stellen c.q. uitleggen. Er zijn een heleboel mensen die dankbaar gebruik maken van deze app. dus graag een keer er voor zorgen dat hij werkend te downloaden is op USB of via Internet en er volledig wordt uitgelegd hoe een en ander werkt. (De Uitzending gemist die ik via internet heb gedownload op het goede IP adres geeft ook een onvolledige en niet werkende app. Bij voorbaat dank!

      • Gert schreef:

        Tsssss. Boven op deze site staat “De App zelf installeren”
        Heb je dat wel gelezen???

        • L.Medemblik schreef:

          Begrijp jouw reactie niet. Ben niet gek op verwijzingen maar wil oplossingen.
          Als je geen beter advies hebt onthoud je dan van commentaar.
          De link hierboven werkte niet en de link die ik heb opgeschreven ook niet meer omdat de versie inmiddels is veranderd. (3.6.0)
          Dat is ook het probleem, er veranderd zoveel in korte tijd dat alles wat je leest alweer verouderd is. Feit blijft nu dat UG voor Samsung C-type TV’s niet (goed) meer werkt totdat er iemand gevonden wordt die dat wel weer kan laten lopen.

          • Marcel schreef:

            Heb ik ook altijd met mijn c serie tv. na het installeren altijd even de tv uitzetten en de netwerkkabel er even uitlaten of de switch eruit halen. Dan tv opstarten en internet@tv starten. Als die start pas de netwerkkabel er weer in stoppen.
            Dan start ik altijd eerst een standaard app met internet, bijv. Accuweather. Als dat werkt, probeer ik UG gemist.

            Het heeft niet met de UG app te maken. De samsung c serie is gewoon bagger.

            Succes!

  9. Christel schreef:

    Klopt het gtst er niet meer bij staat?

    • admin schreef:

      Onder Series (de blauwe knop) moet je gtst nog gewoon kunnen terugvinden. Op het hoofdscherm is even geen info meer omdat de feed van ksya.net niet meer werkt…

  10. rense schreef:

    Ik heb net een nieuwe Samsung UE32J6250 in Duitsland. Ik wil ook graag de app downloaden maar krijg het niet voor elkaar.
    mij aanmelden met een account genaamd develop wordt niet geaccepteerd, en via een USB stick het programma op de TV krijgen lukt bij mij ook niet. er wordt geen programma gevonden alleen een lege map.
    Kan ik de app alsnog op mijn tv krijgen op de een of andere manier??

  11. Allard schreef:

    Ik heb de firmware van mijn tv (ue46es7000) geupdate. Na deze update werkt helaas het RTL-deel van de uitzending-gemist app niet meer, dit is trouwens ook het geval bij de officiële rtlxl app. Ik beide apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
    Je kan wel een item selecteren, maar vervolgens gebeurt er niets, de officiële rtl-xl app loopt gewoon helemaal vast zodat ik de stroom van de tv moet halen….
    Hebben hier meer mensen last van?

  12. Tom schreef:

    Het hele RTL gemist gedeelte (RTL xl app) op de Samsung TV werkt niet. Loopt telkens vast en stekker eruit.
    Op deze app heb je geen programma’s met recent en datum. Werkt op a-z en series wel. GTST heeft nog wel vertraging…
    Ik werk met de progressive versie. Bij de adaptieve versie icm met ipad versie krijg ik na verloop van tijd een waas in beeld. Smooth versie werkt niet.
    Het is gewoon RTL die moeilijk doet. De rest werkt prima.

  13. Richard schreef:

    Na de app geïnstalleerd te hebben via het tipnummer liep mijn tv vast.
    Nu kan ik niet meer op internet met de tv en kon alleen afsluiten dmv de stekker eruit te halen.
    Ook gaat mijn tv uit na 5 minuten en daarna weer aan!
    Ik heb al een fabrieksreset gedaan maar dat heeft de problemen niet weggenomen.
    Wie kan mij helpen?

    Tv is een UE46C6730

    Mvg,

    Richard

  14. Edward schreef:

    Is het ook mogelijk om deze app op een Samsung Blu-Ray player te installeren? Woon in Canada en wil ook wel wat programma’s bekijken. Heb inmiddels een develop account, maar krijg niet een menu ontwikkelingen (of iets gelijks in het engels).

  15. Gerard schreef:

    Perfect. Na wat troubles “tv ging steeds opnieuw opstarten” doet ie het nu. Netwerkkabel eruit gehaald app verwijderd en alles opnieuw ingesteld en geïnstalleerd.
    Top

  16. Reino schreef:

    Mijn ouders hebben laatst de UE43J5600, een 5-series FHD tv uit 2015 met Tizen, gekocht. Ik heb vandaag tevergeefs geprobeerd om UGSamsungApp erop te installeren.
    Ik heb zelf de UE40H7000SL, een 7-serie FHD tv uit 2014 en zonder Tizen. Hier was het gewoon een kwestie van inloggen als ‘develop’, dan de Enter/OK-knop ingedrukt houden op een app in het “Mijn Apps”-gedeelte van de “Samsung Apps”-pagina, “IP Setting” kiezen en het IP-adres invullen, en als laatste “Start User App Sync” kiezen.
    Op de Tizen tv blijkt dit niet te werken. Ik kan hier nergens de optie vinden om een ander IP-adres in te vullen en “Start User App Sync” is er evenmin. Ik heb ook nog de usb-stick-methode van ‘Gerard Teunis’ geprobeerd (zowel als zip-bestand als uitgepakt in de map ‘userwidget’), maar de tv laadt iedere keer gewoon de inhoud van de usb-stick i.p.v. iets (automatisch) te installeren.
    Werkt UGSamsungApp wel op Tizen? Zo ja, weet iemand een methode om het te installeren?

  17. L.Medemblik schreef:

    Beste,
    Ik was blij het programma Uitzending gemist te kunnen downloaden op mijn Samsung LE40C650 TV met Internet@TV.
    Het werkte tot voor kort goed totdat ik vast kwam te zitten in de app. en besloot hem te verwijderen en opnieuw te installeren. Op het IP-adres 84.24.173.103 wordt Uitzending gemist gedownload maar na het starten van de app. krijg ik alleen blokjes te zien, zonder data of zenderaanduiding, alsof niet alles goed werd overgebracht.
    Als je op een blokje klikt gebeurt er niets. Links bovenin staat nog 123 CHlist.
    Enig idee hoe ik weer een goede Uitzending gemist kan krijgen?
    Alvast hartelijk dank!

  18. Corné schreef:

    Hallo Jaco,
    Sinds eergisteren lijken de feeds van NPO weer veranderd. iig werken ze bij mij opeens niet meer. RTL en SBS werken gewoon. Heb opnieuw de app geïnstalleerd maar dit mocht niet baten.

    Misschien dat nog meer mensen hier last van hebben?

    Groeten,
    Corné
    Samsung UE40C8700

  19. L.Medemblik schreef:

    Hallo Corné,
    Klopt, ik kan UG wel downloaden (vanaf het laatst bekende IP adres) maar als je de app. vervolgens start gebeurt er 5 minuten niets alsof hij vast zit maar ik denk dat hij probeert te laden want op een gegeven moment kom je er wel in maar krijg je alleen blokjes te zien.
    Linksboven staat bij mij 123 CHklist. Misschien kan iemand mij vertellen (mocht alles weer werken) hoe ik kan switchen naar RTL (Als dat er al op zit). Onder TOOLS zie ik alleen de 4 progressive or not regels.
    (Overigens: voor diegene die het programma weer hebben verwijderd log dan ook uit met de rode knop (aanmelden/afmelden) want op die manier werkte mijn TV weer naar behoren, hij ging dus niet na 5 minuten weer uit/aan. Ik denk dat als je jezelf niet afmeld er nog steeds een signaal naar de TV wordt gestuurd wat dus weer voor TV-Internet problemen zorgt)

  20. Dion schreef:

    Ook bij mij hetzelfde probleem. Live stream npo werkt niet, idem voor de gemist uitzendingen van npo, rtlxl en sbs6.

  21. celina schreef:

    ja, hetzelfde. hij doet het niet meer!

  22. L.Medemblik schreef:

    Beste admin, allereerst hartelijk dank voor de vrije tijd die je in het verzorgen van deze App. steekt, mensen willen nog al eens vergeten dat niet alles vanzelfsprekend is.
    Tijdens het downloaden van UG (Uitz.Gemist) zag ik dat er iets langer over gedaan werd dus de APP zal qua KB ook wel wat groter zijn. Nadat ik in Mijn Toepassingen op UG had gedrukt duurde het zeker 5 minuten voordat de APP. UG zichtbaar werd maar er waren weer data’s en programma’s zichtbaar, geweldig.
    Echter….nadat je op een programma hebt gedrukt kom je vast te zitten…tenminste..
    ik zit nu al 5 minuten vast in het zelfde programma.
    Mogelijk is de prioriteit/servertijd/responstijd op de server nog erg laag/traag.
    Wellicht kun je hier nog wat aan doen want er is zo niets te “streamen”.
    Beste groet, L.Medemblik
    Samsung LE40C650

  23. L.Medemblik schreef:

    17-01-16 11:38
    Beste Admin,
    Inmiddels werkt het grootste gedeelte van UG weer naar behoren, geweldig, en dank!
    Ik heb gezien dat onder TOOLS de versie al naar 3.6.1. is gegaan en dat heeft er toe bijgedragen dat de meeste programma’s weer te bekijken zijn. Wel moet je dan onder TOOLS de RTLXL-streams even op PROGRESSIVE alsook UG-Streams op PROGRESSIVE zetten. Dit geldt overigens voor mijn TV type Samsung LE40C650.

    1 punt nog ter verbetering s.v.p.: Als je op de APP. UG (Uitzending Gemist) in de lijst: MIJN TOEPASSINGEN drukt dan duurt het nog steeds +/- 5 minuten voordat je in het programma (UG) komt. (De zender programma’s zelf laden nu wel goed)

    Alvast hartelijk dank,
    L.Medemblik
    Samsung LE40C650

    Beste groet, L.Medemblik
    Samsung LE40C650

    • L.Medemblik schreef:

      Helaas van korte duur, alles zit weer vast, UG laadt erg traag en de zenders al helemaal niet, de PROGRESSIVE settings onder TOOLS zijn er weer af….
      Er is dus weer iets veranderd, helaas niet ten goede…

  24. Edward schreef:

    Hartelijk dank. Ik heb de app nu eindelijk werkend op mijn Blu-ray. Kan ik fijn vanuit Canada ook weer eens Nederlandse TV kijken. Ik heb alleen nog een paar “probleempjes” op te lossen:
    – de blauwe knop voor extra werkt bij mij niet. De andere kleur knoppen voor recent, datum en A-Z wel.
    – nog uitvinden hoe ik een programma full screen kan bekijken.

    Nogmaals dank voor deze app.

Laat een reactie achter bij admin Reactie annuleren