Nieuw server IP-adres, App kan binnenkort weer worden gedownload

De downloadserver voor mijn App is (bijna) weer in de lucht onder een ander IP-adres: 84.31.144.199 (met veel dank aan Peter). Als je een update van mijn App wilt downloaden, let er dan op dat je het server IP-adres in je TV opnieuw instelt op de goede waarde. De server werkt helaas nog niet helemaal ok, nog even geduld dus.

Verder werkt op dit moment het terugkijken van de uitzendingen van een aantal commerciële zenders niet meer. Ik hoop de komende weken tijd te vinden om e.e.a. te fixen, maar mijn tijd is op dit moment schaars…

Wordt vervolgd dus.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

26 reacties op Nieuw server IP-adres, App kan binnenkort weer worden gedownload

  1. Robert te Kaat schreef:

    Werkt momenteel niet, dat ip adres.

  2. daan schreef:

    hi,

    net nieuwe IP ingevuld, maar ik krijg nog steeds dezelfde mededeling dat de server niet bereikbaar is (unable to connect to the server. Please try again later (ERROR_DEVELOPMENT_002).

    gr,
    daan

  3. Gert schreef:

    Tja er staat toch ook dat het nog niet helemaal goed werkt bijna.
    Goed bezig, hopen dat de commercielen er ook weer bijkomen straks.
    Via Ziggo moet je voor een heleboel betalen.

  4. Jan Pieter schreef:

    Bij mij werkt het ook niet.

    Hoop te horen.

    • Jan Pieter schreef:

      Sinds de foutmelding na het inloggen vertoont de TV kuren: hij gaat na een paar minuten spontaan uit en zodra ik op de knop Internet druk loopt de TV resoluut vast. Factory reset gedaan maar geen verschil helaas. De NAS uit het netwerk wordt wel herkend. Netwerk test herkent de gateway maar faalt op Internet (poort staat open). Kan natuurlijk toevallig zijn maar heb dit niet eerder meegemaakt. Iemand een idee?

      • Robert te Kaat schreef:

        Precies wat bij mij gebeurde. Heb het verholpen door de netwerkkabel eruit te halen en dan Internet@tv te starten en de Uitzending Gemist app verwijderen. Daarna werkte alles weer. Wad wel even schrikken, want de hele tv wordt er onbruikbaar van.

      • Jan Pieter schreef:

        Lijkt verband te hebben met een grote Samsung storing, zie http://www.nu.nl/internet/3756324/samsungcom-kampte-met-storingen.html

        Inmiddels doet de internet verbinding het weer. De verbinding met de donloadserver jammer genoeg nog niet.

        • admin schreef:

          Is gefixed, probeer het weer ‘ns

          • Jan Pieter schreef:

            Dank voor je effort! Helaas heb ik nog geen goede resultaten op mijn TV. Ik heb de nieuwe app gedownload en getest op een Samsung LE32C650. Bij het opstarten van de app lijkt het alsof de TV vastloopt [TV beeld linksboven blijft het doen maar de knoppen op de AB reageren niet] maar na drie minuten verschijnen de thumbs alsnog. Dit gebeurt overigens iedere keer als je de app start. Programma’s die vanuit de programmalijst worden gestart (knop A-Z) spelen niet af (geeft aan: Verbinden…). Als de TV opnieuw aan wordt gezet en gedrukt wordt op de knop Internet loopt de TV na ca 1 minuut vast. Als de TV opnieuw aan staat gaat hij spontaan na enkele minuten weer uit. De enige oplossing hiervoor is de internet verbinding te verbreken en de app te verwijderen. Mocht ik de enige zijn met deze problemen dan zal het ongetwijfeld aan het verouderde model liggen.

          • admin schreef:

            Nee, ik heb ook een C model (juist daarvoor in eerste instantie ontwikkeld omdat officele App nooit is uitgekomen voor C model).
            Probeer nog ‘ns van scratch, dus App verwijderen, TV uit, TV aan (opnieuw opstarten internet@tv is belangrijk namelijk) en App opnieuw installeren.

          • Jan Pieter schreef:

            Nogmaals gedaan zoals je hebt aangegeven maar helaas met hetzelfde resultaat. Ik heb overigens wel een Chromecast HDMI dongle, die heb ik verwijderd bij de installatie echter zonder resultaat.

            Ik heb nog even gekeken of het misschien een geheugen-probleem is maar dat is niet het geval (30% in gebruik). Huidige software versie is 2011/10/10_003011.

          • admin schreef:

            Zie reactie Rob, dan moet het gaan lukken

          • Robert te Kaat schreef:

            Rtl xl werkt overigens niet. Ik wilde Divorce van gisteren kijken. Behalve dat de datum niet klopt (lekker belangrijk) speelt hij ook niet. Blijft staan op “verbinden…”. Ned 1, 2 en 3 doen wel.

          • admin schreef:

            Gefixed in de nieuwe versie die nu online staat

          • Robert te Kaat schreef:

            Zojuist getest , werkt weer! Bedankt!

  5. Stephan schreef:

    Mijn model is UE37C6800 en deze loop ook vast. Zelfde symptomen als hierboven.

    Verder een ontzettend goede app 🙂

  6. Stephan schreef:

    Ik kon op een gegeven moment niet meer het internet menu in. Heb een factory reset gedaan, netwerk kabel verwijderd internet menu weer gestart en daarna netwerk kabel opnieuw bevestigd. Het lijkt nu wel te werken.

  7. Raaf schreef:

    Hallo,

    Ik heb de app verwijderd en de nieuwe ip nummer ingevuld, maar het synchroniseren lukt niet. Voorheen kon ik via de computer folders zien, maar met de nieuwe ip niet. Wat doe ik verkeerd?

    • admin schreef:

      Werkt nu via een symbolic link. De xml file kun je zien als je in de browser 84.31.144.199/widgetlist.xml intikt. De map met de App kun je zien als je 84.31.144.199/Widget/ intikt (case sensitive!)

  8. Raaf schreef:

    TV aan en uitgedaan en nu wel gelukt. Dank je wel voor het fixen.

  9. Peter Mol schreef:

    Hallo, waar kan ik de app downloaden als zip bestand?
    Via App downloaden is nergens een link te vinden.

    Ik heb een samsung C7700 waar ik nu geen internet@TV meer kan opstarten door de laatste versie van de App welke ik via je IP heb binnen gehaald op de TV zelf.
    Alvast thnks!

Laat een reactie achter bij Robert te Kaat Reactie annuleren