App loopt op sommige TV’s soms vast – tijdelijke oplossing

Ik krijg berichten dat mijn UitzendingGemist App op sommige TV’s soms vastloopt. Het lijkt er op dat je dit – als tijdelijke oplossing – kunt voorkomen door eerst even een andere App te starten, voordat je mijn App start. Het lijkt iets te maken te hebben met de initialisatie van de internet@tv omgeving. Ondertussen ben ik natuurlijk op zoek om het issue in mijn App definitief op te lossen.

PS: als de UitzendingGemist App onverhoopt vastloopt op je TV, dan is de meest snelle oplossing om even de stekker uit je TV te trekken.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

4 reacties op App loopt op sommige TV’s soms vast – tijdelijke oplossing

  1. peter schreef:

    Wat er bij deze app ook gebeurt bij mijn ue55c7700, is dat bij npo de programma’s laden en verdwijnen als een knipperlicht. Uiteindelijk zijn ze allemaal geladen en dan pas kun je selecteren en maakt hij verbinding.
    Veel succes bij het oplossen van het probleem, je app is overigens echt goed.

  2. Corné schreef:

    Beste Jaco,

    Is het eerst starten van een andere app éénmalig na de installatie van de UGSamsungApp? Of dient elke keer voor het starten van de UGSamsungApp een andere app gestart te worden?

    Met vriendelijke groet,

    Corné

  3. joost schreef:

    Voor mij geldt dezelfde vraag als Corne stelde. De tv krijgt kuren als de app bij opstarten vastloopt. Moeten wij iedere keer voordat we de app gebruiken, eerst een andere app starten?

Geef een reactie