App downloaden

Mijn App werkt op basis van 1 resolutie van je TV. Er is 1 versie die werkt voor alle modellen (getest voor de 2010, 2011 en 2012 modellen). Omdat de App (dankzij Peter) inmiddels op een publiek te bereiken webserver staat, hoef je niet meer zelf de App te downloaden, dat doet de TV zelf, als je het juiste IP-nummer (13.94.148.163) hebt ingesteld.

139 reacties op App downloaden

  1. Marc schreef:

    thnx. de vorige versie was al mooi.

  2. Marc schreef:

    de kies een datum keuze is geweldig….lekker een programma kijken van een week terug. Applicatie heb ik draaiend op een c750 en een D5020

  3. Andre schreef:

    Kan dit ook werken op een Samsung Smart Hub bluray player (met name ES8500)

  4. Wvk schreef:

    Bedankt het duurde even voordat ik in de gaten had dat ik het rar bestand in een map met de naam widget moest plaatsen.Maar nogmaals bedankt mijn moeder is er blij mee.

  5. Hans schreef:

    Fantastische app. Nog een 2 tal puntjes ter verbering op een D6500. De mute knop zet nu alleen het geluid echter bij nog maals drukken niet meer aan. En dooerspoelen werkt nu niet goed. soms springt hij gelijk naar het eind van de video.

  6. marvin schreef:

    ik ben wat dat betreft een leek kan je iets precieser vertellen hoe t te werk gaat? Heb t al gedownload maar hoe maak ik of kom ik in me web
    server dan?

  7. thea schreef:

    Hallo,

    Als ik uw site open op mn Samsung smart tv krijg ik het menu er niet voor, en kan ik de app niet installeren. Ook niet als ik het hele adres in tik in de url balk. Hoe krijg ik nu uw app?

    Vriendelijke groeten Thea

    • jjmelse schreef:

      Je moet downloaden via je PC en de bestanden dan op een eigen webserver zetten. Er staan inmiddels genoeg comments op mijn blog hoe je zo’n webserver aan de praat krijgt.

  8. quasi schreef:

    Ik doe alles volgens de instructies maar hij blijft hangen bij het installeren. Ik zie zelfs de naam van de App, hij voltooid echter niet de installatie, het balkje blijft hangen. Andere custom apps zijn wel geslaagd met installeren.

  9. Geppie schreef:

    Hi, mooie app inderdaad!

    Echter merk ik dat ik niet veel meer dat 1 week terug kan.
    Is dit een beperking van uitzendinggemist RSS?

  10. Geppie schreef:

    Laat maar, ik zie al in de reacties dat dit inderdaad een RSS beperking is

  11. jeroen schreef:

    Ik kom er niet uit, ik heb het ip adres veranderd in de map “widgetlist”
    smart hub aangemeld als Develop.
    Dan naar instellingen, ontwikkeling…ip adres, Ik heb maar 4 vakken staan?
    Hoe moet ik het ip adres invullen??
    Wanneer ik de laatste 4 pak, en dan naar toepassing sync voor gebruiker, blijf hij connecten en geef daarna een error ..

  12. quanticus schreef:

    55es6800 (2012) en een iMac (Moutain Lion), werkt helemaal super!
    1. Apache server laten draaien (sudo apachectl start)
    2. bestanden uploaden en ipadres aanpassen
    3. maak develop account aan op je samsung en log in
    4. ga naar tools/instellingen/ontwikkeling/Server-IP instellen en voer ipnummer van iMac in
    5. zelfde scherm: Toepassing synchroniseren voor gebruiker
    en het draait als een zonnetje…

  13. Martijn schreef:

    Helaas heb ik de laatste tijd last van het probleem dat ik geen overzicht meer krijg met het selecteren van een datum. De begin pagina werkt goed, zodra ik een datum of extra kies zie ik geen overzicht. Meer mensen hier last van? Ik werk met versie 2011.

  14. piet schreef:

    het beste is met http://www.usbwebserver.net/en/download.php ( zet wel de apache port op 80 bij instellingen ) dan in de map root gewoon een map aanmaken met de naam Widget daar zet je in het bestand uitzending gemist dan in je pc zelf cmd dan zie je een dos scherm doe dan ipconfig dan zet je dan in widgetlist , dus dan zie je twee bestanden de rest gaat via de tv develop 123456
    !!! PS in de map root staan wat bestanden gooi die eerst wel even weg !!!!!!!

    • richard schreef:

      Hallo ik heb net de app ge download maar ik zie geen RTLxl
      die stond er toch op al .?? alles toch in 1 App . ???
      ik heb hem gewoon bij App Downloaden. ge download
      dit moet dan toch gewoon werken
      ik heb de smart ue46es5500 smart tv
      kan iemand me vertelellen of het nu wel of niet al er bij stont ik zie ook geen verschillende versies meer staan bij App downloaden is er wat veranderd ???
      alvast bedankt

  15. Linda schreef:

    – RTL XL uitzendingen terugkijken (je kunt nu via de knop CHLIST, MENU of STOP kiezen tussen Nederland 1, 2 en 3 of RTLXL uitzendingen)
    – speciaal voor RTL XL kun je ook op serie selecteren
    – het kunnen instellen van een tijdsinterval voor terug- en vooruitspoelen (snel klikken vergroot het interval)

  16. Paul schreef:

    Net geinstalleerd, geweldig mooie app.
    Hulde aan de maker, bedankt

  17. Richard schreef:

    Het werkt weer uitstekend ! Ook super dat RTL er nu in zit !
    Bedankt! Groeten uit Sneek

  18. piet schreef:

    @ Linda Waar zie jij CHLIST, MENU menu staan? ik zie hem nergens rtl

  19. piet schreef:

    pff gevonden rechts onder stop knop een paar keer indrukken en rtl kom dan in beeld

  20. Dustin schreef:

    Was al even aan het wachten op de mogelijkheid om mijn Samsung TV te kunnen gebruiken i.c.m. uitzending gemist. Doordat ik af en toe zocht via Google, kwam ik hier terecht. Installatie was zeer eenvoudig, applicatie werkt prima en het bracht me meteen op wat ontwikkel ideenen. Dank hiervoor!

  21. gerrit schreef:

    hier werkt de app ook op een UE46ES7000 RTL nog niet gevonden maar dat zal wel gaan lukken
    Prima beeldkwaliteit !

    bedankt voor deze geweldige app !

  22. Richard schreef:

    Echt cool! Ik ben er blij mee.
    Ik baalde toch wel een beetje dat mijn c750 dit niet had en nu werkt het!
    De tip van Piet mbt http://www.usbwebserver.net/en/download.php was daarbij ook erg handig.

  23. Marcel A schreef:

    Dank! In 5 minuten geinstalleerd via de webserver van mijn QNAP NAS (directory Qweb), xml-tje aanpassen en via develop account op de TV gezet. Top applicatie. Meteen nog even een uitzending bekeken die ik eergisteren wilde kijken. Van het weekend maar even bij mijn moeder op de TV installeren, aangezien ze een Samsung TV heeft met CI+ kaart en ze dus geen gebruik kan maken van de UPC diensten omdat die via de lelijke mediabox gaan.

  24. Jeroen schreef:

    eeuhmm…….Waar zijn de apps die gedownload moeten worden?
    Ik zie hem niet staan

  25. Frank schreef:

    Ik ben er heel erg blij mee !

  26. Ilvo schreef:

    Geweldig. En Samsung moet zich diep, diep, diep schamen!!!

  27. Vin schreef:

    Ik ben eindelijk van het geklaag van mijn vriendin af!!!!! Top
    Het enige wat voor mij niet duidelijk is, is het bekijken van rtl 4, 5 etc. Zoals de tekst mij doet vertellen doet de tv zelf de nieuwe versie installeren, zodat ik dit kan bekijken???????????

  28. René schreef:

    Net geïnstalleerd. Wat een makkie. Mijn dochter weer heel blij met RTL-XL want die werkte niet meer op mijn Dreambox 🙁

  29. John Di schreef:

    Helemaal te gek dat jullie dat voor elkaar hebben.
    Het werkt als een tierelier.
    Thx Masters

  30. Johnny schreef:

    @jjmelse, bedankt ik heb de site een paar keer doorgelezen maar kon het niets vinden, waarschijnlijk overheen gelezen Nogmaals bedankt!

  31. Willie schreef:

    Zijn er eigenlijk ergens meer apps te vinden die je op internet tv van Samsung in kunt stellen?

  32. Jeroen Boelens schreef:

    ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen verbinding met 145.99.143.137
    als ik het adres probeer te pingen krijg ik ook geen verbinding.
    off-line???

  33. Jeroen Boelens schreef:

    ja werkt nu wel!

  34. condor schreef:

    15 min later en de verbinding is inorde en wat ik al dacht een geweldige app ik zou zeggen bedankt en keep up the good work :).

  35. ton schreef:

    Top geweldige app hier een paar blije
    mensen in huis eindelijk ug app suppper
    Thnx

  36. Tien schreef:

    Ontzettende koning. Een grote ergenis is verholpen. Erg bedankt voor je werk.

  37. Dennis schreef:

    Te gek! Bedankt! _0_

  38. jeroen joosen schreef:

    ben trots op de makers van deze app,klasse jongens ben er zeer tevrede mee

  39. Arthur Wensveen schreef:

    Deze versie bij mijn ouders geïnstalleerd. Deze werkt perfect ! Het lijkt nu alsof de server even offline is. Komt deze nog online ?

  40. Mootje schreef:

    Super app. Inmiddels is samsung ook gekomen met uitzending gemist.
    Heb toch voor deze gekozen alleen ik krijg echter geen RTL XL aan de praat. Heb paar x de stop knop gedrukt niets. Als ik de CH list doe dan springt ie naar channel list van de tv en bij menu komt menu scherm naar boven. Iemand enig idee??

    Fijne dagen

  41. Karel schreef:

    Fantastisch, bedankt

  42. Sander schreef:

    ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen verbinding met 145.99.143.137
    ??

    Werkt dit nog?

  43. Martin schreef:

    Bedankt voor de geweldige app. Heb er veel plezier aan. Ik heb zojuist de nieuwe update willen installeren. Ik hoefde niets aan te passen, aangezien IP al goed stond sinds de vorige keer. Na ‘Synchroniseren voor gebruiker’ kreeg ik de foutmelding:

    Kan geen verbinding maken met server.
    Probeer het later nog een keer.
    (ERROR DEVELOPER_002)

    Heb jij tips?

  44. Leo schreef:

    Helaas, maar 145.99.143.137 reageert zelfs niet meer op ping. Als ik er naar trace kom ik wel tot aan de provider router maar geen response van het adres 145.99.143.137

    • admin schreef:

      Dank voor de melding. De server lag er uit. Peter heeft het gefixed. Je moet nu weer kunnen downloaden

      • Leo schreef:

        Yep, nu doettie het 🙂

        Ik kan meteen doorgeven dat de app ook op de Samsung home cinema sets met Internet@TV werkt, in ieder geval op de HT-C6930W

  45. Kees schreef:

    Hij kan geen verbinding maken met de server @ 145.99.143.137 .
    Ping geeft ook geen respons. Weer down?

  46. Paul schreef:

    Server ligt er uit nu. Kan de app niet downloaden.

  47. Paul schreef:

    Superrr! hij werkt nu weer 🙂

  48. L Kuperij schreef:

    Vraag werk dit ook op mijn Samsung UE40C6000? wat geen smart uitvoering is.

  49. Martijn schreef:

    Lang gebruik gemaakt van de app, maar nu werkt de publieke omroep niet meer. Slechts 4 items worden getoond. Meer niet.

  50. Martijn schreef:

    Zojuist de nieuwe versie geinstalleerd, maar voor de publieke omroep kan ik alleen maar 1970 en eerder kiezen.

  51. Cor Verbeek schreef:

    Werkt deze app ook op blue ray spelers met DNLA en hoe krijg ik hem dan geinstalleerd

  52. Cor Verbeek schreef:

    Werkt dit ook met blue ray spelers en hoe installeer je dit

  53. jos van berlo schreef:

    Het volgen van je handleiding gaat prima. Alles gaat volgens verwachting alleen na het binnenhalen van de app kan ik deze nergens vinden, alleen bij de app manager met als extra vermelding “user”. Hoe kan ik hem vinden cq opstarten?

  54. Will Verberk schreef:

    hoe kan ik uitzending gemist downloaden voor mijn samsung tv 8000 serie ? nov. 2010.
    met groet,
    Will

  55. Robert schreef:

    Briljant!

  56. pascal karreman schreef:

    ik heb een vraagje ik heb een samsung es8000 met evolution kit hoe kan ik deze app er op krijgen

  57. tomtomclub schreef:

    dank je voor de update

  58. tomtomclub schreef:

    mensen met een 7000 8000 lees even maak een develop rode knop op je remote dan de blauwe knop ip ingeven kees ..meer info vind je hier
    http://www.ugsamsungapp.nl/de-app-zelf-installeren/app-installeren/

  59. pascal karreman schreef:

    en is er al iemand met een evolution kit van samsung die deze app wilt instaleren ik krijg het niet voor elkaar

  60. stefano schreef:

    beste mensen

    heb zelf een UE55F8000, maar ik krijg het niet aan de praat,
    ten 1e vraagt hij om een samsung account, als ik daar alleen “develop” je moet een email adres en WW ingeven

  61. Lia van rijswijk schreef:

    Hallo
    Probeer hem erop te zetten maar krijg steeds network or server interference occurred.
    Wat kan dat zijn? Heb hem al een keer erop gehad maar nu lukt het niet meer!
    Groetjes lia

  62. Rob schreef:

    Hoi, Ik wil de app graag installeren, maar na het invoeren van ip: 145.99.143.137 lukt het niet om de app te installeren. Is de Webserver nog online?
    Waar kan ik anders zelf de app installatie bestanden downloaden voor het opzetten van een websever?
    Alvast bedankt voor de antwoorden.

  63. Sanne schreef:

    Hoi,

    Als ik deze app probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:

    Kan geen verbinding maken met server.
    Probeer het later nog een keer.
    (ERROR DEVELOPER_002)

    Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

  64. Stefanie Gaisbauer schreef:

    Beste,

    ik wou de app vandaag opnieuw installeren ondanks het juist IP-nummer (145.99.143.137) was de server niet berijkbaar. Ist dit probleem al eerder opgetreden? Hoe kan ik het verhelpen?

    groeten Stefanie

  65. DE schreef:

    Zelfde probleem hier. Ned1,2, en 3 programmas willen niet meer afspelen. Wilde app opnieuw installeren, maar sinds een dikke week is de server niet berijkbaar.

  66. Vandex schreef:

    Berijkbaar zal het nooit zijn, bereikbaar hopelijk weer wel.

  67. pascal schreef:

    hoe kan je de app op een 2014 tv instaleren

  68. Jan schreef:

    Met de Uitzending gemist app is het gelukt werkt mooi. Ik wil eigenlijk de Netflix app op mijn smart TV ik heb een UE32C6700 waar kan ik die downloaden? en hoe krijg ik die op de website?

  69. Michiel schreef:

    Hi, prachtige app(s)! Voorheen heb ik UG en RTLXL handmatig geinstalleerd, super dat ze nu op een publieke webserver staan. Heb echter toch een probleem. Heb de apps verwijderd om te kunnen updaten, nu wordt echter alleen de UG app geinstalleerd. Hoe krijg ik RTLXL weer terug?

  70. Paul schreef:

    Top, werkt een stuk beter dan RTLXL (deze werkt!). Ondersteuning voor HD, is dat een optie of toekomstige ontwikkeling?

  71. Brian amesz schreef:

    hier werkt alles weer naar behoren ,vriendin weer blij

  72. robert huisman schreef:

    nu staan er 3 verschillende ip addresses op deze paginas to download the app, en niet een die er werkt.

    • admin schreef:

      Volgens mij staat er op mijn ‘officiele’ pagina’s maar een en dat is 84.31.248.171 en die werkt gewoon hoor (net nog even getest voor je)

  73. Marcel schreef:

    Kan het zijn dat de server eruit ligt? Ik krijg geen verbinding met 84.31.248.171

    • admin schreef:

      Klopt, server ligt er helaas even uit. Morgen is ‘ie hopelijk weer online. Even geduld

      • Danny schreef:

        gelukkig….ik had gister al een paar keer geprobeerd. Ik wilde een poging doen om toch RTL hier aan de praat te krijgen dus: app verwijderd, reset uitgevoerd op de tv….app proberen te installeren: server niet bereikbaar. Paniek hier in de VS want van een deels werkende app(n1,2,3) hebben we nu helemaal geen app meer!! we stellen het erg op prijs dat je server weer tot leven brengt! Bedankt!! (voor de hele app trouwens)

  74. Paul schreef:

    Hoi,

    Ligt de server er nog steeds uit? Ik krijg de app niet geïnstalleerd op mijn HU7500. Hopelijk werkt het weer snel, want ik vind het een fantastische app!

    Groeten,
    Paul

  75. Marc schreef:

    Kan het zijn dat de server er nog steeds uit ligt?
    Misschien een idee om de download weer beschikbaar te maken zodat mensen hem op de ouderwetse manier kunnen installeren?

  76. Eltree schreef:

    Afgelopen maandagavond was de server 84.31.248.171 gelukkig weer (even) online.
    Zo kon ik één TV updaten met UZG v3.5.2 App is weer superieur goed! Super bedankt.
    Gisteravond en vandaag is de server helaas weer niet bereikbaar.
    TV 2 zit nog steeds met de oude UZG. Wil deze ook zo graag updaten…

  77. Eltree schreef:

    De opgegeven site bestaat wel, maar staat geen communicatie toe:
    FireFox en het adres geplaatst in de commandolijn geeft:
    Apache/2.4.10 (Raspbian) Server at 84.31.248.171 Port 80

    Is er niet een mogelijkheid om de app ook via een andere weg te downloaden?
    Via de “Cloud”, dropbox o.i.d.
    Dan kan ieder die geen verbinding meer kan krijgen met deze Raspbian Server via
    • een eigen NASserver of
    • een eigen (USB)server
    http://www.usbwebserver.net/nl/
    de fantastische App installeren.

  78. Marc schreef:

    Hi,
    Doet de server het ondertussen weer? Of is het anders mogelijk om de download weer bechikbaar te stellen zodat we zelf aan de slag kunnen met een server?

    • Marcel schreef:

      Ik wil ook wel een server in de lucht gooien, maar heb niet de laatste versie van de widget..

      • admin schreef:

        Server is weer in de lucht

        • Wim schreef:

          De reacties lezend begin ik me af te vragen of ik het probleem niet op de server moet zoeken.

          Vorig jaar heb ik de app geïnstalleerd volgens de procedure hier op de site en dat ging prima.
          Om een of andere reden is de app van mijn tv verdwenen en ik krijg hem er met geen mogelijkheid meer op.

          Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.

          Ik kom niet verder ….

          Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus mijn internetverbinding is er wel degelijk.

          Zou het toch zo kunnen zijn dat de server niet reageert?

          • admin schreef:

            De server lag er inderdaad uit. Is nu weer in de lucht

          • Wim schreef:

            Dus gisteravond helaas drie uur voor niks zitten klooien; nu binnen 15 seconden geïnstalleerd.
            Nou ja. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.

        • Gerard Teunis schreef:

          Server ligt er weer uit?

  79. Wim schreef:

    Vorig jaar heb ik de app geïnstalleerd volgens de procedure hier op de site en dat ging prima.
    Om een of andere reden is de app van mijn tv verdwenen en ik krijg hem er met geen mogelijkheid meer op.

    Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.

    Ik kom niet verder ….

    Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus de internetverbinding is er wel degelijk.

  80. Gerard Teunis schreef:

    Server ligt eruit.
    Kan de app niet meer downloaden via 84.31.248.171
    Ben de app op mijn samsung tv kwijt en wil hem graag opnieuw installeren.

  81. Arnold Gordijn schreef:

    Kan de app niet downloaden ?
    geen reactie op 84.31.248.171

  82. alex schreef:

    beste
    Ik heb een 55JS8500 en ik kan me niet als develop aanmelden bij de smarthub.
    Heb je hier een oplossing voor of is het niet mogelijk

    Alex

  83. tomtomclub schreef:

    toch na een tijdje speciale dank ik gebruik het nu al jaren met veel plezier
    super goed en overzichtelijk

  84. Daniel schreef:

    Ik heb vandaag dit:

    Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.

    Ik kom niet verder ….

    Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus de internetverbinding is er wel degelijk.

Laat een reactie achter bij Huibert Reactie annuleren