Mijn App werkt op basis van 1 resolutie van je TV. Er is 1 versie die werkt voor alle modellen (getest voor de 2010, 2011 en 2012 modellen). Omdat de App (dankzij Peter) inmiddels op een publiek te bereiken webserver staat, hoef je niet meer zelf de App te downloaden, dat doet de TV zelf, als je het juiste IP-nummer (13.94.148.163) hebt ingesteld.
-
Archieven
- augustus 2017
- mei 2017
- april 2017
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- november 2015
- juli 2015
- april 2015
- maart 2015
- januari 2015
- november 2014
- oktober 2014
- juli 2014
- mei 2014
- april 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- juni 2013
- maart 2013
- februari 2013
- oktober 2012
- september 2012
- april 2012
-
Meta
thnx. de vorige versie was al mooi.
de kies een datum keuze is geweldig….lekker een programma kijken van een week terug. Applicatie heb ik draaiend op een c750 en een D5020
Kan dit ook werken op een Samsung Smart Hub bluray player (met name ES8500)
Bedankt het duurde even voordat ik in de gaten had dat ik het rar bestand in een map met de naam widget moest plaatsen.Maar nogmaals bedankt mijn moeder is er blij mee.
Fantastische app. Nog een 2 tal puntjes ter verbering op een D6500. De mute knop zet nu alleen het geluid echter bij nog maals drukken niet meer aan. En dooerspoelen werkt nu niet goed. soms springt hij gelijk naar het eind van de video.
Mute issue is gefixed en doorspoelen verbeterd. Even de nieuwe versie downloaden…
ik ben wat dat betreft een leek kan je iets precieser vertellen hoe t te werk gaat? Heb t al gedownload maar hoe maak ik of kom ik in me web
server dan?
Ga ‘ns alle comments op de blog lezen
Hallo,
Als ik uw site open op mn Samsung smart tv krijg ik het menu er niet voor, en kan ik de app niet installeren. Ook niet als ik het hele adres in tik in de url balk. Hoe krijg ik nu uw app?
Vriendelijke groeten Thea
Je moet downloaden via je PC en de bestanden dan op een eigen webserver zetten. Er staan inmiddels genoeg comments op mijn blog hoe je zo’n webserver aan de praat krijgt.
Ik doe alles volgens de instructies maar hij blijft hangen bij het installeren. Ik zie zelfs de naam van de App, hij voltooid echter niet de installatie, het balkje blijft hangen. Andere custom apps zijn wel geslaagd met installeren.
Vervelend. Kijk ‘ns alle reacties door. Daar zitten misschien nog tips tussen (o.a. de XML tags + inhoud op 1 regel zetten, misschien helpt dat?)
Hi, mooie app inderdaad!
Echter merk ik dat ik niet veel meer dat 1 week terug kan.
Is dit een beperking van uitzendinggemist RSS?
Laat maar, ik zie al in de reacties dat dit inderdaad een RSS beperking is
Ik kom er niet uit, ik heb het ip adres veranderd in de map “widgetlist”
smart hub aangemeld als Develop.
Dan naar instellingen, ontwikkeling…ip adres, Ik heb maar 4 vakken staan?
Hoe moet ik het ip adres invullen??
Wanneer ik de laatste 4 pak, en dan naar toepassing sync voor gebruiker, blijf hij connecten en geef daarna een error ..
Een ip adres bestaat uit getallen…
Beste,
Het is eindelijk gelukt vorige week,
Niet wetende dat ik per vakje 3 cijfers kon invullen voor mijn ip adres,
Beetje dom van me.
geweldig app….complimenten
55es6800 (2012) en een iMac (Moutain Lion), werkt helemaal super!
1. Apache server laten draaien (sudo apachectl start)
2. bestanden uploaden en ipadres aanpassen
3. maak develop account aan op je samsung en log in
4. ga naar tools/instellingen/ontwikkeling/Server-IP instellen en voer ipnummer van iMac in
5. zelfde scherm: Toepassing synchroniseren voor gebruiker
en het draait als een zonnetje…
Helaas heb ik de laatste tijd last van het probleem dat ik geen overzicht meer krijg met het selecteren van een datum. De begin pagina werkt goed, zodra ik een datum of extra kies zie ik geen overzicht. Meer mensen hier last van? Ik werk met versie 2011.
het beste is met http://www.usbwebserver.net/en/download.php ( zet wel de apache port op 80 bij instellingen ) dan in de map root gewoon een map aanmaken met de naam Widget daar zet je in het bestand uitzending gemist dan in je pc zelf cmd dan zie je een dos scherm doe dan ipconfig dan zet je dan in widgetlist , dus dan zie je twee bestanden de rest gaat via de tv develop 123456
!!! PS in de map root staan wat bestanden gooi die eerst wel even weg !!!!!!!
Hallo ik heb net de app ge download maar ik zie geen RTLxl
die stond er toch op al .?? alles toch in 1 App . ???
ik heb hem gewoon bij App Downloaden. ge download
dit moet dan toch gewoon werken
ik heb de smart ue46es5500 smart tv
kan iemand me vertelellen of het nu wel of niet al er bij stont ik zie ook geen verschillende versies meer staan bij App downloaden is er wat veranderd ???
alvast bedankt
– RTL XL uitzendingen terugkijken (je kunt nu via de knop CHLIST, MENU of STOP kiezen tussen Nederland 1, 2 en 3 of RTLXL uitzendingen)
– speciaal voor RTL XL kun je ook op serie selecteren
– het kunnen instellen van een tijdsinterval voor terug- en vooruitspoelen (snel klikken vergroot het interval)
Net geinstalleerd, geweldig mooie app.
Hulde aan de maker, bedankt
Het werkt weer uitstekend ! Ook super dat RTL er nu in zit !
Bedankt! Groeten uit Sneek
@ Linda Waar zie jij CHLIST, MENU menu staan? ik zie hem nergens rtl
pff gevonden rechts onder stop knop een paar keer indrukken en rtl kom dan in beeld
Was al even aan het wachten op de mogelijkheid om mijn Samsung TV te kunnen gebruiken i.c.m. uitzending gemist. Doordat ik af en toe zocht via Google, kwam ik hier terecht. Installatie was zeer eenvoudig, applicatie werkt prima en het bracht me meteen op wat ontwikkel ideenen. Dank hiervoor!
hier werkt de app ook op een UE46ES7000 RTL nog niet gevonden maar dat zal wel gaan lukken
Prima beeldkwaliteit !
bedankt voor deze geweldige app !
Probeer de CHLIST, MENU of STOP knop ‘ns
Echt cool! Ik ben er blij mee.
Ik baalde toch wel een beetje dat mijn c750 dit niet had en nu werkt het!
De tip van Piet mbt http://www.usbwebserver.net/en/download.php was daarbij ook erg handig.
Dank! In 5 minuten geinstalleerd via de webserver van mijn QNAP NAS (directory Qweb), xml-tje aanpassen en via develop account op de TV gezet. Top applicatie. Meteen nog even een uitzending bekeken die ik eergisteren wilde kijken. Van het weekend maar even bij mijn moeder op de TV installeren, aangezien ze een Samsung TV heeft met CI+ kaart en ze dus geen gebruik kan maken van de UPC diensten omdat die via de lelijke mediabox gaan.
eeuhmm…….Waar zijn de apps die gedownload moeten worden?
Ik zie hem niet staan
Je hoeft zelf niet te downloaden, doet je TV voor je. Kijk onder voorbereidingen
Maar als je ook nog andere apps wilt installeren (nYouTubeHD3D bijvoorbeeld) zul je toch de .zip moeten hebben en een eigen server draaien. Gelukkig kun je hem rechtstreeks van de server van Peter halen: http://145.99.143.137/Widget
Werkt niet.
Ik ben er heel erg blij mee !
Geweldig. En Samsung moet zich diep, diep, diep schamen!!!
Ik ben eindelijk van het geklaag van mijn vriendin af!!!!! Top
Het enige wat voor mij niet duidelijk is, is het bekijken van rtl 4, 5 etc. Zoals de tekst mij doet vertellen doet de tv zelf de nieuwe versie installeren, zodat ik dit kan bekijken???????????
Probeer de stop, menu of chlist knop ‘ns
Net geïnstalleerd. Wat een makkie. Mijn dochter weer heel blij met RTL-XL want die werkte niet meer op mijn Dreambox 🙁
Bedankt voor de app. Is het ook mogelijk om het hele scherm te kijken?
Ja, drukken op ENTER als je kijkt (of de site ‘ns doorlezen onder gebruiksaanwijzing)
Helemaal te gek dat jullie dat voor elkaar hebben.
Het werkt als een tierelier.
Thx Masters
@jjmelse, bedankt ik heb de site een paar keer doorgelezen maar kon het niets vinden, waarschijnlijk overheen gelezen Nogmaals bedankt!
Zijn er eigenlijk ergens meer apps te vinden die je op internet tv van Samsung in kunt stellen?
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen verbinding met 145.99.143.137
als ik het adres probeer te pingen krijg ik ook geen verbinding.
off-line???
Pingen werkt bij mij wel…
ja werkt nu wel!
15 min later en de verbinding is inorde en wat ik al dacht een geweldige app ik zou zeggen bedankt en keep up the good work :).
Top geweldige app hier een paar blije
mensen in huis eindelijk ug app suppper
Thnx
Ontzettende koning. Een grote ergenis is verholpen. Erg bedankt voor je werk.
Te gek! Bedankt! _0_
ben trots op de makers van deze app,klasse jongens ben er zeer tevrede mee
Deze versie bij mijn ouders geïnstalleerd. Deze werkt perfect ! Het lijkt nu alsof de server even offline is. Komt deze nog online ?
Welke server?
Super app. Inmiddels is samsung ook gekomen met uitzending gemist.
Heb toch voor deze gekozen alleen ik krijg echter geen RTL XL aan de praat. Heb paar x de stop knop gedrukt niets. Als ik de CH list doe dan springt ie naar channel list van de tv en bij menu komt menu scherm naar boven. Iemand enig idee??
Fijne dagen
Ik heb de stop, menu en channel list knop hiervoor actief gemaakt. Eerlijk gezegd geen idee als al die knoppen niet werken…
Fantastisch, bedankt
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen verbinding met 145.99.143.137
??
Werkt dit nog?
Ja hoor, probeer het adres ‘ns te pingen via je PC
Pingen werkt ook niet. Tenminste niet via commando ping 145.99.~
Probeer het nog ‘ns nu
Bedankt voor de geweldige app. Heb er veel plezier aan. Ik heb zojuist de nieuwe update willen installeren. Ik hoefde niets aan te passen, aangezien IP al goed stond sinds de vorige keer. Na ‘Synchroniseren voor gebruiker’ kreeg ik de foutmelding:
Kan geen verbinding maken met server.
Probeer het later nog een keer.
(ERROR DEVELOPER_002)
Heb jij tips?
Yep, dank voor de melding. De server lag er uit. Peter heeft het gefixed. Je moet nu weer kunnen downloaden
Check, Thanx!
Helaas, maar 145.99.143.137 reageert zelfs niet meer op ping. Als ik er naar trace kom ik wel tot aan de provider router maar geen response van het adres 145.99.143.137
Dank voor de melding. De server lag er uit. Peter heeft het gefixed. Je moet nu weer kunnen downloaden
Yep, nu doettie het 🙂
Ik kan meteen doorgeven dat de app ook op de Samsung home cinema sets met Internet@TV werkt, in ieder geval op de HT-C6930W
Hij kan geen verbinding maken met de server @ 145.99.143.137 .
Ping geeft ook geen respons. Weer down?
Ja, lijkt er op. Heb Peter (die van de publieke server) al even gemaild
En de server is weer in de lucht, met dank aan Peter
Server ligt er uit nu. Kan de app niet downloaden.
Ah, had je al gedoneerd dan? 🙂 Nee, gekkigheid, ik zal ‘ns ff gaan checken
Superrr! hij werkt nu weer 🙂
Vraag werk dit ook op mijn Samsung UE40C6000? wat geen smart uitvoering is.
Lang gebruik gemaakt van de app, maar nu werkt de publieke omroep niet meer. Slechts 4 items worden getoond. Meer niet.
Probeer de nieuwe versie even. Alles moet nu weer werken.
Zojuist de nieuwe versie geinstalleerd, maar voor de publieke omroep kan ik alleen maar 1970 en eerder kiezen.
Werkt deze app ook op blue ray spelers met DNLA en hoe krijg ik hem dan geinstalleerd
Geen idee. Kijk de reacties op mn blog ‘ns door
Werkt dit ook met blue ray spelers en hoe installeer je dit
Ja dat werkt ook op blue ray speler volg gewoon de instucties.
Het volgen van je handleiding gaat prima. Alles gaat volgens verwachting alleen na het binnenhalen van de app kan ik deze nergens vinden, alleen bij de app manager met als extra vermelding “user”. Hoe kan ik hem vinden cq opstarten?
De handleiding van de TV lezen?
hoe kan ik uitzending gemist downloaden voor mijn samsung tv 8000 serie ? nov. 2010.
met groet,
Will
Even gaan lezen zou ik zeggen
Briljant!
ik heb een vraagje ik heb een samsung es8000 met evolution kit hoe kan ik deze app er op krijgen
dank je voor de update
mensen met een 7000 8000 lees even maak een develop rode knop op je remote dan de blauwe knop ip ingeven kees ..meer info vind je hier
http://www.ugsamsungapp.nl/de-app-zelf-installeren/app-installeren/
en is er al iemand met een evolution kit van samsung die deze app wilt instaleren ik krijg het niet voor elkaar
beste mensen
heb zelf een UE55F8000, maar ik krijg het niet aan de praat,
ten 1e vraagt hij om een samsung account, als ik daar alleen “develop” je moet een email adres en WW ingeven
Hallo
Probeer hem erop te zetten maar krijg steeds network or server interference occurred.
Wat kan dat zijn? Heb hem al een keer erop gehad maar nu lukt het niet meer!
Groetjes lia
Hoi, Ik wil de app graag installeren, maar na het invoeren van ip: 145.99.143.137 lukt het niet om de app te installeren. Is de Webserver nog online?
Waar kan ik anders zelf de app installatie bestanden downloaden voor het opzetten van een websever?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Hoi,
Als ik deze app probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:
Kan geen verbinding maken met server.
Probeer het later nog een keer.
(ERROR DEVELOPER_002)
Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Beste,
ik wou de app vandaag opnieuw installeren ondanks het juist IP-nummer (145.99.143.137) was de server niet berijkbaar. Ist dit probleem al eerder opgetreden? Hoe kan ik het verhelpen?
groeten Stefanie
Moet nu weer werken op IP-nummer 84.31.144.199
Werkt niet.
Zelfde probleem hier. Ned1,2, en 3 programmas willen niet meer afspelen. Wilde app opnieuw installeren, maar sinds een dikke week is de server niet berijkbaar.
Moet nu weer werken
Berijkbaar zal het nooit zijn, bereikbaar hopelijk weer wel.
Moet nu weer werken
hoe kan je de app op een 2014 tv instaleren
Met de Uitzending gemist app is het gelukt werkt mooi. Ik wil eigenlijk de Netflix app op mijn smart TV ik heb een UE32C6700 waar kan ik die downloaden? en hoe krijg ik die op de website?
Hi, prachtige app(s)! Voorheen heb ik UG en RTLXL handmatig geinstalleerd, super dat ze nu op een publieke webserver staan. Heb echter toch een probleem. Heb de apps verwijderd om te kunnen updaten, nu wordt echter alleen de UG app geinstalleerd. Hoe krijg ik RTLXL weer terug?
Gevonden! Het is tegenwoordig een alles in 1 app! Enorm blij mee!
Top, werkt een stuk beter dan RTLXL (deze werkt!). Ondersteuning voor HD, is dat een optie of toekomstige ontwikkeling?
Tsja, ik ben afhankelijk van de streams die publiek toegankelijk zijn via internet. Daar zit nog geen HD tussen dacht ik
hier werkt alles weer naar behoren ,vriendin weer blij
nu staan er 3 verschillende ip addresses op deze paginas to download the app, en niet een die er werkt.
Volgens mij staat er op mijn ‘officiele’ pagina’s maar een en dat is 84.31.248.171 en die werkt gewoon hoor (net nog even getest voor je)
Kan het zijn dat de server eruit ligt? Ik krijg geen verbinding met 84.31.248.171
Klopt, server ligt er helaas even uit. Morgen is ‘ie hopelijk weer online. Even geduld
gelukkig….ik had gister al een paar keer geprobeerd. Ik wilde een poging doen om toch RTL hier aan de praat te krijgen dus: app verwijderd, reset uitgevoerd op de tv….app proberen te installeren: server niet bereikbaar. Paniek hier in de VS want van een deels werkende app(n1,2,3) hebben we nu helemaal geen app meer!! we stellen het erg op prijs dat je server weer tot leven brengt! Bedankt!! (voor de hele app trouwens)
Hoi,
Ligt de server er nog steeds uit? Ik krijg de app niet geïnstalleerd op mijn HU7500. Hopelijk werkt het weer snel, want ik vind het een fantastische app!
Groeten,
Paul
Kan het zijn dat de server er nog steeds uit ligt?
Misschien een idee om de download weer beschikbaar te maken zodat mensen hem op de ouderwetse manier kunnen installeren?
Server is weer in de lucht
Afgelopen maandagavond was de server 84.31.248.171 gelukkig weer (even) online.
Zo kon ik één TV updaten met UZG v3.5.2 App is weer superieur goed! Super bedankt.
Gisteravond en vandaag is de server helaas weer niet bereikbaar.
TV 2 zit nog steeds met de oude UZG. Wil deze ook zo graag updaten…
Server is weer in de lucht
De opgegeven site bestaat wel, maar staat geen communicatie toe:
FireFox en het adres geplaatst in de commandolijn geeft:
Apache/2.4.10 (Raspbian) Server at 84.31.248.171 Port 80
Is er niet een mogelijkheid om de app ook via een andere weg te downloaden?
Via de “Cloud”, dropbox o.i.d.
Dan kan ieder die geen verbinding meer kan krijgen met deze Raspbian Server via
• een eigen NASserver of
• een eigen (USB)server
http://www.usbwebserver.net/nl/
de fantastische App installeren.
Server is weer in de lucht
Hi,
Doet de server het ondertussen weer? Of is het anders mogelijk om de download weer bechikbaar te stellen zodat we zelf aan de slag kunnen met een server?
Ik wil ook wel een server in de lucht gooien, maar heb niet de laatste versie van de widget..
Server is weer in de lucht
De reacties lezend begin ik me af te vragen of ik het probleem niet op de server moet zoeken.
Vorig jaar heb ik de app geïnstalleerd volgens de procedure hier op de site en dat ging prima.
Om een of andere reden is de app van mijn tv verdwenen en ik krijg hem er met geen mogelijkheid meer op.
Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.
Ik kom niet verder ….
Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus mijn internetverbinding is er wel degelijk.
Zou het toch zo kunnen zijn dat de server niet reageert?
De server lag er inderdaad uit. Is nu weer in de lucht
Dus gisteravond helaas drie uur voor niks zitten klooien; nu binnen 15 seconden geïnstalleerd.
Nou ja. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Server ligt er weer uit?
Vorig jaar heb ik de app geïnstalleerd volgens de procedure hier op de site en dat ging prima.
Om een of andere reden is de app van mijn tv verdwenen en ik krijg hem er met geen mogelijkheid meer op.
Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.
Ik kom niet verder ….
Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus de internetverbinding is er wel degelijk.
Server ligt eruit.
Kan de app niet meer downloaden via 84.31.248.171
Ben de app op mijn samsung tv kwijt en wil hem graag opnieuw installeren.
Server is weer in de lucht en heb de app weer kunnen installeren.
Kan de app niet downloaden ?
geen reactie op 84.31.248.171
Juiste adres is 84.24.173.103 (zie ook mijn laatste bericht)
http:/84.24.173.103/Widget
beste
Ik heb een 55JS8500 en ik kan me niet als develop aanmelden bij de smarthub.
Heb je hier een oplossing voor of is het niet mogelijk
Alex
De UE55JS8500L is een 8-serie uit 2015 met Tizen als besturingssysteem. Misschien dat UGSamsungApp er op werkt, maar Jaco heeft zelf niet zo’n nieuwe smart tv en dus geen ervaring ermee. Mijn ouders hebben laatst ook een 2015 model gekocht en daar lukte het mij ook niet om als ‘develop’ aan te melden, dus het blijft even afwachten.
Aanmelden als develop kan door smarthub te openen en achtereenvolgens 1,2,3,4 en 5 in te toetsen op de afstandsbediening. Alleen je kan niet synchroniseren met een webserver. Wanneer je de TV in ‘develop mode’ zet kan wel via de software develop kit verbinding maken met je TV.
zie http://www.samsungdforum.com/TizenGuide/tizen3511/index.html
SDK is te downloaden via
http://www.samsungdforum.com/TizenDevtools/SdkDownload
Het is me nog niet gelukt om de app naar de TV te krijgen.
Alle hulp is welkom.
toch na een tijdje speciale dank ik gebruik het nu al jaren met veel plezier
super goed en overzichtelijk
Ik heb vandaag dit:
Alle stappen tot en met invoeren van het ip-adres gaan goed; als ik dan kom bij “synchroniseer” staat hij een tijdje te “verbinden” en komt dat met de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met als reden ERROR_DEVELOPMENT_002.
Ik kom niet verder ….
Overigens kan ik de webbrowser op de tv gebruiken en heb ik de tv zelfs ge-update online, dus de internetverbinding is er wel degelijk.